אלעד רזניק: ביבי יוצא מהארון

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית שעוצבה והועלתה על ידי depaulus לאתר Pixabay]

63 יום לאחר הפלת האליושין הרוסי ע"י מערכי ההגנ"א הסורים; 61 יום לאחר הזובור הציבורי שקיבל מפקד חיל האוויר במוסקבה; 63 יום לאחר התקיפה האחרונה, בחיכוך גבוה, של חיל האוויר בסוריה, עמד נתניהו ואמר קבל עם ועדה והרעים בקולו: "אתם תחזרו בארונות"

במקרה באותו יום אמר אלוף פיקוד צפון: "אנו יודעים שחיזבאללה מנסה לבסס תשתיות טרור ברמת הגולן הסורית בסמוך לגבולנו, כחזית שנייה לדרום לבנון. צה"ל לא יאפשר זאת. מי שמבקש לערער את ביטחונם של אזרחי ישראל, בטווח המידי או הרחוק, ייתקל בצה"ל עוצמתי, חד, שמודע היטב לנעשה מעבר לגבולו" 

ואני אומר "עלינא?" 

ב- 64 יום האחרונים (ע"פ מקורות זרים) ציר רוסיה - סוריה - איראן (רס"א) לא נח לרגע, וניצל את אין-האונות של ראש ממשלתנו להרחבה ולשדרוג הסד"כ הכלים והפריסה. ראש הממשלה, אני מניח, מודע לכל מה שהתפרסם ע"פ מקורות זרים, ועוד קצת... 

למרות המודעות והלהט; למרות הדו"חות והתדרוכים, לא פעלה זרועו הארוכה של צה"ל - ב- 64 הימים האחרונים - אל מול יעדי ההתבססות האיראנים בסוריה. הרמטכ"ל וסגנו יסיימו את כהונתם בזמן, ואותו אחד שלא אישר לפעול, הוא שמבטיח לנו חזרה בארונות? אכן יחזרו חיילים בארונות... אחרי שהם ימותו משעמום... 

[בתמונה: הדוב הרוסי, לפני שהוא חוזר למערה... התמונה היא תמונה חופשית שעוצבה והועלתה על ידי skeeze images לאתר Pixabay]

מלבד זאת, אני סבור שיש להחריב את קרתגו. רק שלפני זה, הגיע הזמן לחבוט באפו של הדוב ולהחזיר אותו למערה. איליושן 20 שנופל באמצע הלילה זאת התחלה נהדרת, רק בחיאת דינאק אדוני ראש הממשלה, מספיק עם ההצגות. תוציא כבר את הביצים מההקפאה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *