אלעד רזניק: בסוף גם היא תבוא, המלחמה…

[בתמונה: הכסף הקטארי. צילום מסך]

לאור התקרית אתמול בגבול הרצועה במהלכה נפצע קל קצין צה"ל החליט בנימין נתניהו לגלות נחישות ואסר על מעבר הכסף הקטארי לרצועה. נתניהו תמיד נחוש בין הימים ראשון לרביעי, לפני ישיבות הקבינט. ישיבת הקבינט הראשונה עם הרמטכ"ל החדש, אביב כוכבי, מתנהלת, כרגיל. אחרי ישיבת הקבינט תעלם הנחישות המפורסמת של שר הביטחון וראש הממשלה נתניהו, האחריות תגולגל לפתחו של צה"ל ה'סמאלני', שימליץ על הרגעת המצב והעברת הכסף הקטארי לחמאס. הפרימריז הליכודיים מבטיחים, שרוב תוכנה של ישיבת הקבינט יגיע במהירות שיא לתקשורת.

בין ישיבות הקבינט קיבלנו 'ביבי ספיד', בהספק לא רע: ב-24 שעות נתניהו הספיק להמריא משדה תעופה אחד (נג'מנה צ'אד) לנחות בנמל תעופה שני (נתב"ג), לחנוך נמל תעופה שלישי (רמון), ולשפץ נמל תעופה רביעי (דמשק).... טרמינל ז'אטם אי לאב יו טרמינל בלה מיה....

.

בינתיים מצפון לחומס, אין כל חדש; והתעבורה האיראנית לשדה הצבאי בחאלב נמשכת כסדרה. עם ירידת מערכי ההגנה האווירית הרוסים דרומה, סביר להניח שיפרסו לשדות נוספים.

האיראנים - שממאי 2018 כבר 'לא' מתבססים בסוריה - עדיין מגדילים את אחיזתם בסביבה, וגם התקיפה הבאה של חיל האוויר תהיה "הכי גדולה עוצמתית ורחבה"... משום מה בסוריה, נתניהו מגלה הרבה פחות נחישות ממה שהוא מגלה בעזה; אבל בסוף, כרגיל, יטיל את האחריות על צה"ל.

[בתמונה: נתניהו וכוכבי. נתניהו תמיד נחוש בין הימים ראשון לרביעי, עד ישיבת הקבינט... התמונה מתוך דף הפייסבוק של בנימין נתניהו]

מלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו, ולפני זה כדאי להחזיר את הדוב למערה. איליושין 20 שנופל באמצע הלילה זאת התחלה נהדרת, אבל ב- 129 יום שחלפו מאז, דבר - להוציא תקיפות יחסי ציבור, שלא יתרמו דבר לשינוי המגמה - לא בוצע. 

בסוף גם היא תבוא המלחמה...

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *