בוקי נאה: מסגירים את אלי דאנה…

[בתמונה: אלי דאנה וחבר... המקור: פייסבוק]

ברוך (בּוּקִי) נאה (חוץ מהיותו המדריך הנערץ שלי בצופים) הוא אחד מכתבי הפלילים המיתולוגיים של ישראל, שמנהל משך שנים יחסי אהבה שנאה עם משטרת ישראל. הרשימה הזו הופיעה בדף הפייסבוק שלו, והיא מופיעה גם כאן באישורו. [מקור התמונה משמאל: פייסבוק]

*  *  *

שוק בצלאל בהלם. אלי דאנה היה בעל בית הקפה "my cofee shop" בצומת אלנבי-ביאליק-טשרניחובסקי בלילה שבו היה שם פיגוע התאבדות הגדול ב-2002. מאז הוא בטראומה. אלי דאנה הצבעוני זה בוטיק המשקפיים בשוק בצלאל בתל אביב, שמוכר סחורה מפשיטות רגל ב-40 שקל. בחור חביב קשקשן פנטזיונר ודברן גדול עם אמרות כנף מחנכות (בולם רוגזו ימעיט אוכלו ויגביר תנועתו). משחק אותה מיליונר, גם כשאין לו מה לאכול. בדף הפיסבוק שלו יש מליון תמונות שלו עם כל מיני מפורסמות שקונות אצלו. בכל פעם כשאני בסביבה אני עושה לו סרטון שיווק מצחיק אחר, בחינם כמובן. הוא מת להשתתף במירוץ למיליון, באח הגדול ובהישרדות; ובגלל זה, כשקראתי הבקר את ההודעה של משרד המשפטים נחרדתי והתעצבתי ונדהמתי:

המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה הגישה היום עתירה לבית המשפט המחוזי בירושלים להכריז על אלי דאנה, אזרח ישראל וארה"ב, בר הסגרה לארה"ב, לצורך העמדתו לדין בגין עבירה פדרלית של קשירת קשר להחזקת קוקאין בכוונה להפיצו. דאנה נעצר ביום 4.2.2019 על ידי משטרת ישראל (מרחב שפלה).

[אלי דאנה עם חברה... המקור: פייסבוק]

על פי בקשת ההסגרה, בין החודשים אפריל - מאי 2013, בעודו בישראל, קשר דאנה עם אחרים לסחור בכ-20 קילוגרם של קוקאין בעיר ניו יורק ובסביבתה, ובמסגרת זו פעל עם אזרח ישראלי נוסף להפיץ את הסם בארה"ב על ידי איתור לקוחות באזור; ק"ג של הסם אכן נמכר, וזאת למקור משטרתי. בהמשך, בקיץ 2013, עסק דאנה בתכניות למכירת 15 ק"ג נוספים של קוקאין.

תיק ההסגרה מטופל ע"י עו"ד יעל ביטון מהמחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה, בשיתוף משטרת ישראל- מדור אינטרפול והפעלה חו"ל ומרחב השפלה". 

הוא לא עונה בטלפון, בווטסאפ ובפיסבוק. עצוב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *