בוקי נאה: מי רצח את שרון דדון?

[מקור התמונה: מצלמות האבטחה]

ברוך (בּוּקִי) נאה (חוץ מהיותו המדריך הנערץ שלי בצופים) הוא אחד מכתבי הפלילים המיתולוגיים של ישראל, שמנהל משך שנים יחסי אהבה שנאה עם משטרת ישראל. הרשימה הזו הופיעה בדף הפייסבוק שלו, והיא מופיעה גם כאן באישורו. [מקור התמונה משמאל: פייסבוק]

*  *  *

החקירה בתיק רצח שרון דדון ז"ל נלקחה ממחלקת הפשעים של משטרת מרחב דן והועברה ליחידה המרכזית של משטרת תל אביב שמפקחת על מה שנקרא "תיק רמת עמידר" (ראו את פירוט האירועים ברמת עמידר בהמשך) התשובות לשאלות מי רצח את דדון נמצאות בממצאי הדי.אן.אי במכונית המילוט, ובתשובה לשאלה: איך צוות החיסול ידע שהוא יצא מביתו נכנס למעלית ונחת בחניון, מי נתן את האינפורמציה?

המניע ידוע למשטרה שמכירה היטב את הסכסוך שהוביל לרצח. בשעות הקרובות כל החבר'ה מ"המניע" ישבו בחדר החקירות. האם מהעינית של דלת הדירה ממול רואים מי נכנס למעלית? מי יעלו ממצאי חברות הטלפונים הניידים? איזה מספרים עזבו את המתחם רגע אחרי החיסול?

שרון דדון נעצר מספר פעמים בשנים האחרונות, בסוגיות של החזקת אמצעי לחימה, וחשד לשימוש בהם. מיכאל פרוסמושקין  (ראו תמונה משמאל) כותב באתר 'פוסטה' כי (פרוסמושקין, 2018):

  • בסוף 2016 נעצר דדון בנתניה, לאחר שנצפה יוצא מחדר אשפה בו הוסלק אקדח; אבל, המשטרה נאלצה לשחררו מחובר ראיות.
  • בפברואר 2018 נעצר דדון, לאחר שבקומה שבה נמצאו אקדח, מחסנית ונפץ חשמלי; וגם כאן שוחרר מחוסר ראיות.
  • באפריל 2018 תפסה המשטרה אמצעי לחימה בבניין מגורים ברמת עמידר. בקרבת לדירתו של דדון נתפס כחצי קילוגרם חומר נפץ. גם במקרה זה נעצר (ביחד עם צעיר נוסף בשם דור יוסף); אולם, לבסוף נאלצה המשטרה לשחררו.

[מקור תמונתו של מיכאל פרוסמושקין משמאל: לינקדאין]

ראוי לציין עוד כי בתחילת 2018 אירעו שני מקרים של שימוש באמצעי לחימה בשכונה (פרוסמושקין, 2018):  

  • ירי מקטנוע חולף לעבר כלי רכב של עבריינים המתגוררים במקום;
  • השלכת רימון רסס ברחוב הלח"י בשכונה.

המשך, מן הסתם, יבוא...

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *