אלעד רזניק: האנטישמיות הצומחת בארה"ב – במפלגה הדמוקרטית!

[חברת הקונגרס החדשה Ilhan Omar. המקור: פייסבוק]

למיניסוטה יש חברת קונגרס חדשה. חברת הקונגרס אילחאן אבדולאחי עומאר (Ilhan Omar) שמוצאה מסומליה. לפני כשבוע אמרה חברת הקונגרס שהיהודים בארה"ב נאמנים למדינה אחרת. הערתה נחשבת בארצות הברית כאנטישמית.

הנהגת המפלגה הדמוקרטית הזדעזעה, וקבעה לנהל דיון בו יגונו דבריה של חברת הקונגרס עומאר. הדיון נקבע לאתמול יום רביעי השישי לחודש. רק שהמפלגה הדמוקרטית זזה כ"כ הרבה שמאלה לכיוון הטירלול הפרוגרסיבי. שאין להנהגה הדמוקרטית מספיק קולות שיסכימו לגנות את דבריה של עומאר, והדיון בהצהרתה נדחה למועד בלתי ידוע.

תחשבו על זה לרגע... אין להנהגה הדמוקרטית מספיק קולות שיסכימו לגנות את דבריה האנטישמיים של עומאר. וזה יהיה אחד המרכיבים העיקריים בבחירות 2020!

One thought on “אלעד רזניק: האנטישמיות הצומחת בארה"ב – במפלגה הדמוקרטית!

  1. קודם כל שאלה אם זה נכון או לא. בסוגיות שבהן טובת ישראל היא A וטובת ארה"ב היא הפוך מכך – נניח אולי – מכירת נשק לסעודיה . או בסוגיה כמו הסכם שלום עם הפלסטינים – שבו ממשלת ישראל טוענת שטובת ישראל היא A ואילו אנשים אחרים בישראל חושבים שהיא B ואולי גם הממשלה בארה"ב חושבת כך – לאיזה צד ינטו רוב יהודים ארה"ב?

    שנית – אם ראש ממשלת ישראל טורח לזרוע שנאה כלפי ישראל במפלגה הדמוקרטית ולתמוך חד צדדית במודעים רפובליקנים – על מה התדהמה? בוא נגלה עוד משהו – אם מישהו מנסר ענף בזמן שהוא יושב עליו הוא יקבל מכה כואבת.

    שלישית – מגוכך לתמוך במדיניות גזענית מצד אחד (הערבים נוהרים לקלפיות, צריך לגרש את המסתננים) , לחבור למפלגות ודמויות פשיסטיות באירופה ובברזיל ואז לקונן מרה על אנטישמיות (שהיא סוג של גזענות שמופנה כלפינו) – לא רוצה אנטישמיות – תהיה נגד גזענות אחרת זה פשוט נימבי – להתנגד לעוול רק כאשר הוא מופנה כלפיך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *