אוטיזם באתר ייצור ידע

תקציר: אוטיזם הוא מצב התפתחותי נוירולוגי המשפיע בעיקר על יכולת תקשורתית חברתית עם הסביבה, התנהגות, ותחומי עניין חזרתיים מצומצמים (אלו"ט). ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות אוטיזם ומשמעותו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

[בתמונה: אוטיזם... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי VSRao לאתר Pixabay]
[בתמונה: אוטיזם... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי VSRao לאתר Pixabay]

עודכן ב- 2 באפריל 2023

אוטיזם הוא מצב התפתחותי נוירולוגי המשפיע בעיקר על יכולת תקשורתית חברתית עם הסביבה, התנהגות, ותחומי עניין חזרתיים מצומצמים (אלו"ט).

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות אוטיזם ומשמעותו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה: 

ליטל אבוכסיס

ליטל אבוקסיס

.

.

.

.

.

טלי גוטליב

ח"כ טלי גוטליב היא עורכת דין בתחומי הפלילים וזכויות היסוד.

.

.

.

.

מאיה כהן

מאיה כהן, בת 45 (ראו תמונה משמאל), היא אם חד הורית לארבעה ילדים ששלושה מתוכם על הרצף האוטיסטי המכונה Autistic spectrum disorder - ASD.

.

.

.

.

.

.

כוכב פז

כוכב פז היא יועצת תעסוקה לאנשים עם מוגבלויות; ומטפלת בסאונד הילינג - טיפול באמצעות צלילים, קערות טיבטיות גונגים וקולנים.  עבדה בעבר עם נערות בסיכון ולאחר מכן שימשה כמנהלת תחום תעסוקה לאנשים עם מוגבלויות בפרויקט של הביטוח הלאומי.  כרגע, מנהלת פרויקט תעסוקה לצעירים עם מוגבלויות, בבית הספר בטב"ע.

.

.

.

.

יאיר רגב

עו"ד יאיר רגב הוא קצין משטרה בגמלאות, שמילא תפקידים רבים במערך החקירות והמודיעין. בין היתר שימש כעוזר לראש האגף לחקירות ולמודיעין, ראש מפלג חקירות כלכליות וביטחוניות ביאחב"ל, ראש לשכת החקירות במרחב השפלה ועוד.  רגב ניהל מספר רב של חקירות - בישראל ובחו"ל - כנגד ארגוני הפשיעה הפעילים בישראל, ופענח מקרי שוד ורצח רבים.  הוא משמש כיום כעורך דין פרטי (משרד עורכי-דין‏ יאיר רגב ושות'); וכמרצה בסוגיות של חוק ופשיעה.

.

.

.

.

אלכס רנב

אלכס רנב, אספרגר, חוקר פרטי פורנזי, חוקר סייבר דיגיטלי וחוקר דליקות, המספק שירותי מז"פ לחוקרים פרטיים. הוא משמש כנציג הישראלי בתאגיד השוטרים האוטיסטים (NPAA; ראו בהמשך).  החומר למאמר זה נלקח מה- DSM:  ספר התסמונות הפסיכיאטריות האמריקאי, המחייב את אנשי המקצוע המאבחנים בארה”ב, וגם בארץ נוהגים להסתמך עליו.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *