אלעד רזניק: ישראבלוף!

[בתמונה משמאל: מסריח... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי mohamed_hassan לאתר Pixabay]

דמוקרטיה לתפארת...

בצד האחד תלויים נגד נתניהו שלושה תיקים פליליים. אחד מהם בגין שוחד. נתניהו מחזיק בארבעה תיקי שרים: בריאות, רווחה, תפוצות וחקלאות. בעקבות כתב האישום, הוא חייב למנות שרים לתיקים, כיוון שהוא לא יכול לכהן כשר תחת כתב אישום.

לקונה בחוק, מאפשרת לראש ממשלה להמשיך ולכהן עד לפסק דין חלוט בעניינו.

בצד השני יש בדיקה נגד חברת המימד החמישי, על מרמה של 50 מיליון שח. בני גנץ היה יו"ר החברה. כן מתקיימת גם חקירה נגד חברת שמן בגין הונאת משקיעים ב- 120 מליון ש"ח. גבי אשכנזי היה יו"ר שמן.

[בתמונה: מסריח... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Clker-Free-Vector-Images לאתר Pixabay]

ישראל במשבר מנהיגותי חריף

האיראנים לא צרכים לעשות דבר חוץ מלהמתין בשקט. החברה הישראלית קורעת את עצמה לגזרים!

2 thoughts on “אלעד רזניק: ישראבלוף!

  1. לדעתי יש משהו מאד לא דמוקרטי ולא צודק בעובדה שרק ביבי מואשם בעוד כל השאר לא (כולל לפיד שעם מוזס ניהל מערכת שלפי הקריטריונים שמופעלים על ביבי היתה האמא של כל השוחדים). ביבי לא יותר מושחת ולא פחות מושחת מכל הפוליטיקאים של השמאל.

    בנסיבות אלו הדרישה של כחול לבן לקבל את הראש של ביבי מקבילה לדרישה להפיל חצי עם לקרשים ולדרוס אותו. כי ביבי הוא לא האיש ביבי. הוא מייצג של בערך חצי מהבוחרים (ויותר מחצי בקרב הציבור היהודי. האחרים כן נספרים וזה בסדר אבל הם כמעט כולם אוטומטית כרגע לא בעד מדינת ישראל כמדינה יהודית, אז בואו נסתכל גם "נטו" בקרב מי שכן יש לו מחוייבות לרעיון הזה).

    הדרישה של הראש של ביבי באה בדיוק בגלל זה. שנאת ביבי קיימת כי הוא המכשול הגדול ביותר בפני קבוצת אנשים מסויימים לכוח, לשררה, לשלטון.

    הדחת ביבי בנסיבות אלו איננה הפתרון, היא נסיון של אותה קבוצת אנשים לכפות על הציבור משהו בדרך לא לגיטימית.

    במקום זה מציע להסתכל סביב, לראות את המזה"ת בוער והבעירה בדרך אלינו. להפסיק את משחקי הכוח, הפסילות האישיות, המלחמות המכוערות וכו'. ביבי הוא מנהיג מנוסה, שבמצב הנוכחי בהחלט נדרש. ממשלת אחדות עם ביבי בראשה היא צו השעה.

    האם מישהו בשמאל מסוגל לראות את התמונה הכוללת באופן מפוכח ונטול אגו? מישהו מספיק אמיץ כדי לשבור את הטאבו של כל השנים מאד 1996 "רק לא ביבי"?

    (אגב, לא מדובר על לקונה בחוק שמאפשרת לביבי להמשיך למשול כשהוא תחת כתב אישום. בכוונת מכוון המחוקק לא רצה שמישהו במערכת המשפטית, חשוב ככל שיהיה, יוכל להפיל שלטון בטרם פסק דין. אין דומה העזבת שר להחלפת שלטון).

  2. זה הזמן לעם ישראל להתאחד ולהתנהג בבבגרות.

    אני מניח ומקווה שהמצב הבטחוני יוליך את ההכרה שאין ברירה אלא לחזור לשורשים של עם ישראל המאוחד. שמאלנים (ציוניים) וימניים. יהודים ולא יהודים. כל מי שרוצים באמת בקיום ובשגשוג מדינת ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *