אלעד רזניק: ועד הקהילה יוצא מאיפוס…

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי OpenClipart-Vectors לאתר Pixabay]

עוד מילה על אותו דיון בכנסת לאן פניה של איראן (ראו סרטון בתחתית המאמר), ועל דבריו של ד"ר אורי גולדברג מהמרכז הבין תחומי - שטענו שאין פניה של איראן למלחמה...

בכל המרחב האיראנים מתחפרים במרץ; ובניגוד לדעתו המלומדת של ד"ר אורי גולדברג מהבין-טחוני, אני הקטן חושב כמו צ'כוב, שאקדח שמונח על השולחן במערכה הראשונה יירה בשלישית.

האימפריה הפרסית לא מקימה מערך תמ"ס אדיר ממדים ממצרי באב אל מנדאב דרך מפרץ סירטה בירות דמשק ובגדד, לצורכי מצעדים ויופי. בטח לא כשהיא עושה זאת מתוך מערכת הלחצים הכלכלית האדירה בו היא נתונה. האיראנים שמדברים פעם ביומיים על השמדת ישראל אכן מתכוונים לממש את האיום שלהם כשהם יסיימו את ההכנות שלהם!

וואניה החבר הכי טוב של ביבי מגרש אנשי עסקים ישראלים ממוסקבה בגלל "בעיות וויזה"; הוא מחזיר לפעילות את אותה מערכת מייצרת רעש בלאטקיה; מנהל תרגילים משותפים עם הסורים והאיראנים; ואצלנו, עדיין לא נפל האסימון...

במדינת הגמדים רעש מהומה. אין תר"ש, אין תקציב, אין תהליכים ארוכי טווח אין המשכיות... שיקולים פוליטיים הופכים להיות דומיננטיים בהכתבת תגובות צה"ל לאירועים השונים. צה"ל עובד על אזרחי מדינת ישראל ומייצר לעצמו בורות תקציב; בידיעה מוחלטת ובשיתוף פעולה של האחראים על בניין הכוח.

המערכת הפוליטית עוסקת בקריעת המרקם החברתי לגזרים. ואין כאן אף ילד שיתקע את האצבע בסכר או שיצביע על המלך ויגיד הוא ערום. או שיעצור את טרוף המערכות והקריעה החברתית הזאת.

למישהו יש עוד את הפעמון של בני פלד? הגיע הזמן לצלצל בו שוב:

One thought on “אלעד רזניק: ועד הקהילה יוצא מאיפוס…

  1. אלעד צודק.
    המשך המצב הזה יגרום כאן בוודאות לאסון כבד
    ההנהגה המדינית והבטחונית שלנו רופסת וזה משותף לכל הזרמים הפוליטיים ולכל הלשעברים גם הגנרלים שבהם.
    הם לצערי לא מבינים את ההתפתחויות הטכנולוגיות.
    נראה כי היעוץ שהם מקבלים עלוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *