אלי בר און: נתוני הקורונה – כולם משקרים

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Prawny לאתר Pixabay]

[לקובץ המאמרים על הקורונה והשלכותיה באתר 'ייצור ידע', לחצו כאן] [לקובץ המאמרים על שקרים, לחצו כאן]

אלי בר און הוא כלכלן המתמחה בניתוח מערכות וחקר ביצועים

*  *  *

עובדים עלינו, מס' הנפטרים האמיתי העולמי כתוצאה של הקורונה כפול ומכופל ומסתכם כבר במיליונים.

בחודשים האחרונים אני מפיץ דו"ח נפטרים מצטבר יומי אודות המגיפה הזו, שמשבשת את החיים והכלכלה בכל העולם. הדו"ח מבוסס על נתוני ארגון הבריאות העולמי, הגורם הבינלאומי הגדול והאמין, לכאורה, שיש לו את היכולות לרכז את נתוני המגיפה העולמית. 

בחינה יומית של הנתונים מלמדת כי הנתונים עליהם אני מבסס את הדו"ח הם חלקיים מאוד וחלקם גם ובמכוון שקריים. מדוע?

זו תוצאת השילוב של מערכת שליטה ביורוקרטית, מנוונת ורקובה, שמתקיימת במרבית מדינות העולם; והאינטרסים הפוליטיים של המנהיגים והממשלות; שמבקשים להוליך שולל את הציבור שלהם; וגם לצבור יוקרה אזורית. לכן, הנתונים - שנמסרים ע"י המדינות - לארגון הבריאות העולמי הם חלקיים ומעוותים; וזאת, בלשון המעטה.

[לקובץ המאמרים, הכל על ביורוקרטיה', לחצו כאן]

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידיOpenClipart-Vectors לאתר Pixabay]

הסבר

במרבית מדינות העולם, השלטון המרכזי אינו יודע מה קורה; וגם אינו מתעניין במתרחש באזורים הכפריים הנרחבים; ובשכונות העוני שבערים הגדולות, שם מתגוררת מרבית האוכלוסייה. שירותי הבריאות באזורים הנ"ל - שבהם מתגוררת מרבית האנושות בעוני ובזוהמה - עלובים מאוד; וחלקם גם לא קיימים. 

[התמונה משמאל היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי OpenClipart-Vectors לאתר Pixabay]

כך למשל, בדרום אפריקה נפטרו מהנגיף עד עכשיו כ- 14 אלף איש; וגם זה נתון חלקי מאוד; שאינו כולל את הכפרים ושכונות העוני הענקיות שבערים הגדולות. בשאר כל עשרות מדינות אפריקה השחורה האחרות, נפטרו לפי הדיווחים רק אלפים ספורים. שם באפריקה השחורה השלטונות לא מדווחים וגם לא עושים דבר כדי לצמצם את ממדי המגיפה

זה המצב במרבית יבשת אסיה - לרבות בהודו וגם בדרום אמריקה - שמאוכלסות במיליארדי תושבים שמעשית הם שקופים לשלטונות. לכן הדיווחים משם הם חלקיים מאוד.

בנוסף קיים הצד הפוליטי

השלטונות מתקשים להודות במחדליהם. לכן הם "משחקים" בנתונים:

  • כך הודו, בת ה- 1.3 מיליארד תושבים, מדווחת על שיעור מצטבר של כ- 50 נפטרים למיליון תושבים. נתון זה רחוק מהמציאות; ומשקף רק את הנעשה בשכונות המבוססות שבערים הגדולות.
  • השכנות האדירות בפקיסטן, בבנגלדש, באינדונזיה ובמלזיה - בהם מתגוררים, במצטבר, כ- 700 מיליון תושבים - מדווחות על שיעור נפגעים של כ- 27 נפטרים למיליון נפש בלבד. זאת כדי להראות לאוכלוסיה שלהם ולעולם כי הם עדיפות על הודו שהיא המעצמה האזורית הגדולה והחשובה יותר בתת היבשת המאוכלסת בעולם.
  • בסין - המדינה המאוכלסת בעולם, שם מתגוררים כ- 1.4 מיליארד תושבים - אין נפטרים כבר 5 חודשים... אפילו לא אחד? שיעור התמותה שם, לכאורה, אפסי. הם "השתלטו" לחלוטין על המחלה שהפיצו בעולם. ברור כי אלה הם שקרים של המפלגה הקומוניסטית.
  • בהונג קונג שמעשית היא חלק מסין וזהה לחלוטין בסגנון החיים ובמוצא האוכלוסייה - וגם היקף אוכלוסייתה קטן מזה של סין ,פי 200 - יש נפטרים חדשים כל יום. זה עוד שקר סיני? ברור!

[בתמונה: עוד שקר סיני ברור... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי OpenClipart-Vectors לאתר Pixabay]

ומה עם השכנים שלנו? מדינות ערב ומדינות מרכז אסיה?

כאן, האמת - ובכל הנושאים - מעולם לא חייבה את השליטים. השקר הוא אמצעי לגיטימי כדי להשיג יתרונות.

  • בעיראק - שעדיין מושפעת במקצת מארה"ב - מדווחים על יותר מ- 7,000 נפטרים; וגם נתון זה רחוק מהמציאות, כי המדינה שם לא שולטת על אזורים מאוכלסים נרחבים.
  • במצריים - המאוכלסת בכמות תושבים הגדולה פי 3 מזו של עיראק - יש רק 5,500 נפטרים? תספרו על כך לנשיא, הגנרל סיסי...
  • בסוריה? עדיין רק כ- 100 נפטרים? אסד לא סופר ולא מתעניין.

הערכה היא כי מס' הנפטרים באיראן וברוסיה גדול פי כמה מזה המדווח, כך גם במדינות מרכז אסיה כאוזבקיסטאן, טגיקיסטאן קזחסטאן ועוד שאר ה'סטאנים'.

יש גם תופעות לא מוסברות ולא הגיוניות במדינות המערב

בצפון מקדוניה הסמוכה ליוון עד כדי כך שהיא למעשה המשך ישיר גאוגרפי של יוון כ- 300 נפטרים למיליון נפש. ביוון פחות מ- 30? תמוה. האם זה נובע מהצורך של יוון להיות מדינה ירוקה; ולעודד תיירות שהיא מקור פרנסתה העיקרי? ואכן, יש דיווחים על תיירים ומכל העולם - לרבות הישראלים, כזמר עומר אדם - שנדבקו ביוון ה'ירוקה' וחזרו לכאן חולים.

בחלק ניכר מהמדינות - גם המפותחות והדמוקרטיות - משתמשים ב'סטטיסטיקה יצירתית'. כל מי שלא נפטר בבית חולים, כלל לא נספר. כך קשישים שנפטרים בביתם או בבתי אבות, שנקברים כאשר סיבת המוות לא ידועה. מי שנפטר והיו לו מחלות רקע נפטר כתוצאה של מחלת הרקע ולא מהקורונה; אף שברור לרופאים שללא הקורונה, סביר שאדם היה שורד עד היום הזה ושנים קדימה.

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי PaliGraficas לאתר Pixabay]

מסקנה

בני האדם - קל וחומר שלטונות - הם יצורים מניפולטיביים מטבעם; ומשתמשים במספרים בהתאם לאינטרסים האישיים והארגוניים שלהם. אין לחפש דיוק כאשר האינטרס של השלטון, בכל תחום, הוא לנפח את הישגיו ולהחביא את כישלונותיו.

[לקובץ המאמרים על הקורונה והשלכותיה באתר 'ייצור ידע', לחצו כאן] [לקובץ המאמרים על שקרים, לחצו כאן]

מקורות והעשרה

3 thoughts on “אלי בר און: נתוני הקורונה – כולם משקרים

  1. כל אדם שנמצא חיובי לנגיף אם הוא מת, סיבת המוות היא קורונה זה ההוראות של משרד הבריאות ( תבררו, אפשר גם להסתכל באולפן שישי ערד ניר אומר את זה מפורשות לדני קושמרו,{שמור אצלי}),וזה כמובן מסביר את זה שהממוצע של המוות בשנה הזאת נשאר כמו שנים קודמות, כי שינו סטיקר במקום לרשום מת ממחלות סופניות,מתאונת דרכים וכו אם אתה חיובי לנגיף אתה מת מקורונה, ולא משנה מה סיבת המוות האמיתית שלך, כנל לגבי חולים קשים וכנל לגבי מונשמים, אף אחד לא מקורונה לכולם יש בעיות אחרות,ובמקרה הם גם חיוביים לנגיף,כלומר לא נגיף ולא נעליים שפעת רגילה לחלוטין.
    וגם אם נניח שאכן הקורונה מסוכנת למבוגרים, המחיר שאנחנו משלמים על הקורונה הכלכלית גדול לאין שיעור מהקורונה הבריאותית,הרי נדבקו לפחות בין חצי מיליון למיליון ישראלים, ויש רק 1000 מתים (שרובם עם מחלות רקע קשות או זיקנה) , מחיר נסבל בהחלט יחסית לקורונה הכלכלית, תעשה עדכון כל יום כמה אנשים(צעירים, בריאים , זקנים,חולים ) התאבדו, כמה אנשים נכנסו לחרדות דיכאונות, גירושים הוצאה לפועל וכו ותגלה שהקורונה הכלכלית הרבה יותר מסוכנת.
    הבעיה שאחרי ההפחדות שהיו פה אנשים בחרדה , שאפילו שמראים להם נתונים הם ממשיכים להתכחש להם.

  2. יותר ויותר רופאים מדברים כעת על זה שבפועל מספר נפטרים מקורונה בפועל נמוך בהרבה מזה, שמפורסם, דווקא בן אדם, שלא מבין ברפואה מדבר על ההיפך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *