אלעד רזניק: פינת המפה המתעדכנת שלושה ימים לבחירות – תחזית אחרונה

[בתמונה: תחזית הבחירות של אלעד רזניק...]

[לקובץ המאמרים על פוליטיקה אמריקנית, לחצו כאן]

אחרי ספירה מחודשת בדאטה נראה לי שניו מקסיקו תישאר כחולה (דמוקרטית).

מדינות חגורת הפלדה - אוהיו מישיגן וויסקונסין תלכנה כולן לדונלד טראמפ. בכל המדינות הנ"ל, אירגוני העובדים מחד גיסא; והגידול במספר המצביעים השחורים מאידך גיסא; וגם, המהומות שהאזור חווה בקיץ האחרון - כל אלו יוציאו מצביעי טראמפ רבים החוצה, למה שהם רואים כמלחמה על חרותם.

הפתעת הבחירות - מיניסוטה; כי כשראש העיר היהודי של מיניאופליס, ג'ייקוב פריי (Jacob Frey) רוקד ברחוב, לא מפעיל את המשטרה ומייצר נזק של 750 אלף דולר לבעלי העסקים; וכשהפשע בעליה תלולה, יש לזה מחיר (חולדאי, אגב, לא יביא קול אחד שלא במרחב גדרה חדרה...) בסוף מדיניות קובעת יותר מריקודים ברחוב.

בסרטון למטה: ג'ייקוב פריי רוקד... רוקד מי שרוקד אחרון!

.

.

מה יהיה בקולוראדו? לא ידוע. יש שם 150 וקצת אלף קולות עודפים, נכון לעכשיו, לטובת הדמוקרטים. זה יכול להשתנות ביום הבחירות עצמו;כי יש מספיק קולות צפים...

מה מעניין בבחירות? אורגון וסיאטל. למהומות לדעתי יש מחיר; ושתי המדינות חוות מהומות קשות כבר יותר מחצי שנה. תזוזה מספיק גדולה של מצביעים לאורך החוף הפסיפי, ולכולם יהיו פרצופים ארוכים מאוד.

המרוץ לנשיאות יכריע גם את המרוצים לסנאט: זאת אומרת שהרפובליקנים צפויים להגדיל את הפער בשני קולות, כשמרטה מקסאלי תנצח את קלי באריזונה; ולואיס ינצח את טינה סמית' במיניסוטה. סוזאן קולינס הרפובליקנית במיין (ראו תמונה משמאל) כפי הנראה תפסיד.

[בתמונה משמאל: הסנטורית סוזן קולינס. תפסיד?? התמונה היא נחלת הכלל]

מהו המקום הראשון להסתכל עליו? העיירה דיקסוויל נוטש בניו האמפשיר עיירה בת 12 תושבים. הקלפי נפתחת בשעה 12:01 בבוקר יום שלישי נסגרת. 10 דקות לאחר מכן והתוצאות מופיעות ב- 12:30.

בסוף אנשים מעריכים מדיניות ולא מחוות ריקות מתוכן!

[לקובץ המאמרים על פוליטיקה אמריקנית, לחצו כאן]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *