מגבלותיה של המצוינות התפעולית בת ימינו, באתר ייצור ידע

[בתמונה: מצוינות תפעולית בת ימינו... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי RobinHiggins לאתר Pixabay]

המצוינות בת ימינו היא תוצר של מוסדות מערביים נוסח הארווארד, שבהם מצוינות טכנית ותפעולית הופכת לפרקטיקה מובילה של דימוי המצוינות, לא נותר מקום לפיתוח פרקטיקות מצוינות אלטרנטיביות, ודווקא הן נדרשות למנהיגות... ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות מגבלותיה של המצוינות התפעולית בת ימינו. המאמרים נכתבו על ידי האלוף גרשון הכהן. קריאה נעימה!

.

המצוינות בת ימינו היא תוצר של מוסדות מערביים נוסח הארווארד, שבהם מצוינות טכנית ותפעולית הופכת לפרקטיקה מובילה של דימוי המצוינות, לא נותר מקום לפיתוח פרקטיקות מצוינות אלטרנטיביות, ודווקא הן נדרשות למנהיגות... ניתן לדמות זאת לנהג קטר המצטיין בתפקידו, כל עוד הרכבת נוסעת על מסילה קבועה, מותווית מראש. הבעיה מתחילה כשצריך לרדת מאותה מסילה...

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות מגבלותיה של המצוינות התפעולית בת ימינו. המאמרים נכתבו על ידי האלוף גרשון הכהן. קריאה נעימה:

לאוסף מאמרים רלוונטי נוסף:

גרשון הכהן

אלוף במילואים גרשון הכהן כיהן בתפקידיו האחרונים בשירות פעיל בצה"ל, כמפקד המכללות הצבאיות וכמפקד הגיס הצפוני. הוא פרש משירות פעיל בספטמבר 2014, לאחר 41 שנות שירות‏. בעל תואר שני בפילוסופיה ובספרות השוואתית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. נשוי ואב ל-3 ילדים.

פנחס יחזקאלי

.

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *