נעמי שמר באתר ייצור ידע

תקציר: ב- ז' בתמוז ה'תשס"ד - 26 ביוני 2004 - נסתלקה מאיתנו נפילת השירה העברית, נעמי שמר: משוררת, מוסיקאית ופזמונאית, כלת פרס ישראל לזמר עברי לשנת תשמ"ג (1983). ריכזנו עבורכם את כל הדפים העוסקים בנעמי שמר, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה.

[בתמונה: נעמי שמר... התמונה היא צילום מסך]

ב- ז' בתמוז ה'תשס"ד - 26 ביוני 2004 - נסתלקה מאיתנו נפילת השירה העברית, נעמי שמר: משוררת, מוסיקאית ןפזמונאית, כלת פרס ישראל לזמר עברי לשנת תשמ"ג (1983). שלא מרצונה, התחברה נעמי שמר גם להקשרים פוליטיים, כשחוותה על בשרה את תרבות הביטול והחרם של האליטה הישראלית, על רקע דעותיה. 

ריכזנו עבורכם את כל הדפים העוסקים בנעמי שמר, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה: 

אבי הראל

אבי הראל הוא בעל תואר שלישי בפילוסופיה והיסטוריה יהודית, שירת בצה"ל מג"ב ומשטרת ישראל שלושה עשורים, בתפקידי פיקוד שונים. בתפקידו האחרון היה ההיסטוריון של משטרת ישראל. פרסם שלושה ספרים ועשרות מאמרים בתחומי עיסוקו.

.

.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

.

.

דולי רוזנברג

דולי רוזנברג היא דוקטורנטית לתולדות האמנות, בלוגרית שכותבת ונושמת אמנות, היסטוריה, מוסיקה, דתות, קולנוע, בקיצור תרבות על גווניה, מנהלת יחד עם שני חברים את קבוצת התוכן "אתנאום" בפייסבוק וחברה בצוות הניהול של דף הפייסבוק "ימי הביניים".

.

.

.

.

נעמי שמר מתייחסת לביקורת של עמוס עוז על שירה "ירושלים של זהב"

[בסרטון: נעמי שמר מתייחסת לביקורת של עמוס עוז על שירה "ירושלים של זהב"]

נעמי שמר בריאיון נדיר מ-1998: "מאז פינוי ימית סתמתי את הפה"

[בסרטון: נעמי שמר בריאיון נדיר מ-1998: "מאז פינוי ימית סתמתי את הפה"]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *