רוני אקריש: הכאוס של צרפת

תקציר: בתחילת יולי 2023, חווה צרפת לילות מדממים של מהומות מהגרים. למרבה הצער איש אינו יכול להעמיד פנים שהוא מופתע. המצב מוסבר בפשטות בשתי מילים: "רפיון" ו"הכלה". בואו נודה על האמת: אם המדינה לא תדחיק את ההתפרעויות הללו בכוח - במידת הצורך על ידי מתן פקודה לירות בפורעים חמושים - אל לנו להיות מופתעים כשאזרחי צרפת ייקחו את החוק לידיים!

[בתמונה: צרפת בוערת... התמונה היא צילום מסך]
[בתמונה: צרפת בוערת... התמונה היא צילום מסך]

[לאוסף המאמרים על השתלטות האסלאם על אירופה, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על 'הכלה', לחצו כאן]

רוני אקריש הוא ‏מייסד ומנהל‏ האוניברסיטה העממית - חינמית "קפה דעת"

רוני אקריש הוא ‏מייסד ומנהל‏ האוניברסיטה העממית - חינמית "קפה דעת"‏.

זהו מאמר שני מתוך שניים על מהומות יונלי 2023 בצרפת. למאמר האחר לחצו כאן:

*  *  *

בתחילת יולי 2023, חווה צרפת לילות מדממים של מהומות, שנגרמו על ידי מותו של עבריין צעיר בעיר נאנטר שנהרג על ידי שוטר. המשפט הוא לבדו יצטרך לדון בעובדות הללו. בעקבות הטרגדיה הזו, פרצו הפרות סדר מרובות בשכונות הרגישות כביכול, אך לא רק.

למרבה הצער איש אינו יכול להעמיד פנים שהוא מופתע. המצב מוסבר בפשטות בשתי מילים: "רפיון" ו"הכלה"! 

במשך שנים שמענו את קינותיהם של נשמות טובות ושאר דיירי הסלונים אשר שאפו למצוא אלף תירוצים לעברייני הפרברים, ברובם מוסלמים מצפון אפריקה, תובעים את החברה באשמה [לאוסף המאמרים על תרבות האשמה המערבית והשלכותיה, לחצו כאן].

[בכרזה - אראל סג"ל: "בעבר ביירות נחשבה לפריז של המזה"ת. כיום, פריז היא ביירות של אירופה!"... התמונה היא צילום מסך (הדו"ח, ערוץ 14, 4/7/23). הכרזה: ייצור ידע]

ועוד לא נאמרה המילה האחרונה...

במקביל, התקשורת שתקה על התקיפות המרובות של שוטרים וכבאים במרגמות ואף בנשק חם... לא ניתן עוד לספור את מספר השוטרים והז'נדרמים שנפצעו, שנהרגו על ידי מתנקשים על ההגה. בכל פעם שמענו הערות מרגיעות מהממשלה המדגישות את שלוות המשטרה שספגה את הפיגועים. עבריינים ושאר חלאות הבינו מהר שהם לא מסתכנים בכלום, ובעיקר, שהם מלכי הרחוב שיכולים לכפות את החוקים והתנועה שלהם. אלו דור שלישי ורביע של מהגרים, המסרבים להיקלט ולהיטמע בחינוך, בתרבות וברפובליקה הצרפתית. 

רפיון זה הוא הגורם האמיתי למצב שמחמיר מיום ליום, בהיעדר מענה ריאלי, מבוקר, העומד באתגרים הללו. לא המדיניות של העובדים הסוציאליים היא הפתרון, לא המיליארדים שנשפכו באותם פרברים, לא מאות המסגדים שנבנו... שנים של מדיניות זו הובילו אותנו להתפרעויות החוזרות ונשנות של היום.

ועוד לא נאמרה המילה האחרונה. הסרטן הממאיר של מהומות המהגרים גולש אל מעבר לגבולות צרפת אל שכנותיה. המראות שמתרחשים שם הם בלתי מתקבלים על הדעת אפילו לעין ישראלית. אפילו אנחנו - למודי מלחמות ופרעות, שמקפידים בחוסר רצונם לתת לצה"ל להתערב במהומות בתוך גבולות הקו הירוק - עומדים משתאים למראה תמונות הטנקים ברחובות הערים:

[בתמונה: טנקים שועטים ברחובות ציריך - שוויץ. הסרטן הממאיר של מהומות המהגרים גולש אל מעבר לגבולות צרפת אל שכנותיה... התמונה היא צילום מסך]

רפיון מייצר כאוס!

בואו נודה על האמת: אם המדינה לא תדחיק את ההתפרעויות הללו בכוח - במידת הצורך על ידי מתן פקודה לירות בפורעים חמושים - אל לנו להיות מופתעים כשאזרחי צרפת ייקחו את החוק לידיים! [להרחבת המושג: 'ויג'ילנטיות', לחצו כאן]. 

ואל תטעו: הנשמות הטובות, הנאורות ימשיכו בוודאי להיות מופתעות, ולהוזיל דמעה! אבל רפיון מייצר כאוס!! אם הממשלה לא תבין זאת ותמשיך להרגיע ב"קריאות לרגיעה" שלא נשמעות אצל הפורעים, היא תהיה אחראית ישירות לאנדרולומוסיה שתגרום ביום מן הימים למלחמת אזרחים אמיתית!

[לאוסף המאמרים על השתלטות האסלאם על אירופה, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על 'הכלה', לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

נושאים להעמקה

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *