פנחס יחזקאלי: צרה ושמה כוחות בינלאומיים, באתר ייצור ידע

תקציר: לישראל ניסיון טראומטי עם כוחות בין לאומיים "לשמירת השלום". אונר"א היא הכלי העיקרי לשימור בעיית הפליטים, חיזבאללה הפך את יוניפי"ל לכלי ולמגן. אפילו כוחות האו"ם שהוצבו בסיני אחרי מערכת קדש, מעלו בתפקידם ו'התקפלו', ברגע שהריחו קולות מלחמה ערב מלחמת ששת הימים. ריכזנו עבורכם את המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות הבעייתיות של ארגונים בינלאומיים, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה.

[בתמונה: כוחות בינלאומיים בין אפקטיביות לכשלונות, לקחים מיוניפי"ל ואונר"א… התמונה עובדה במערכת הבינה המלאכותית של DALL·E ב- Microsoft Bing]
[בתמונה: כוחות בינלאומיים בין אפקטיביות לכשלונות, לקחים מיוניפי"ל ואונר"א… התמונה עובדה במערכת הבינה המלאכותית של DALL·E ב- Microsoft Bing]

לישראל ניסיון טראומטי עם כוחות בין לאומיים "לשמירת השלום". אונר"א היא הכלי העיקרי לשימור בעיית הפליטים, חיזבאללה הפך את יוניפי"ל לכלי ולמגן. אפילו כוחות האו"ם שהוצבו בסיני אחרי מערכת קדש, מעלו בתפקידם ו'התקפלו', ברגע שהריחו קולות מלחמה ערב מלחמת ששת הימים.

ריכזנו עבורכם את המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות הבעייתיות של ארגונים בינלאומיים, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה:

אוספי מאמרים רלוונטיים נוספים:

גרשון הכהן

.

.

.

.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדיניות של המכללה לביטחון לאומי, צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

4 thoughts on “פנחס יחזקאלי: צרה ושמה כוחות בינלאומיים, באתר ייצור ידע

  1. Pingback: פנחס יחזקאלי: כל כרזות אונר"א. אוסף ראשון | ייצור ידע

  2. Pingback: פנחס יחזקאלי: כוחות בינלאומיים בין אפקטיביות לכשלונות, לקחים מיוניפי"ל ואונר"א | ייצור ידע

  3. Pingback: פנחס יחזקאלי: כל כרזות אונר"א. אוסף שני | ייצור ידע

  4. Pingback: גרשון הכהן: הגיעה העת להיפטר מאונר״א! | ייצור ידע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *