ניהול נשי באתר ייצור ידע

[בתמונה: נשים מנהלות. המקור: Photo by Alexander Suhorucov from Pexels]

[בתמונה: נשים מנהלות. המקור: Photo by Alexander Suhorucov from Pexels]

ניהול נשי הוא בעל מאפיינים שונים מניהול גברי; ובעולם דינאמי, משתנה במהירות, הוא מתגלה כבעל יתרונות ממשיים על הניהול הגברי. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות ניהול נשי והשלכותיו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה! ניהול נשי הוא בעל מאפיינים שונים מניהול גברי; ובעולם דינאמי, משתנה במהירות, הוא מתגלה כבעל יתרונות ממשיים על הניהול הגברי.

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות ניהול נשי והשלכותיו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה:

קובצי מאמרים רלוונטיים נוספים:

יצחק אדיג'ס

פרופ' יצחק אדיג'ס הוא מהחשובים במומחי הארגון של סוף המאה העשרים ותחילת המאה העשרים ואחת, וזהו הבלוג האישי שלו, המתורגם לעברית. בתמונה: יצחק אדיג'ס, צלם לא ידוע, מתוך אתר VK  

טלי גוטליב

טלי גוטליב היא עורכת דין בתחומי הפלילים וזכויות היסוד

נמרוד דניאל

סגן ניצב בדימוס, נמרוד דניאל, הוא קצין משטרה בדימוס. שימש כקצין אגף החקירות והמודיעין של מרחב ירקון, כמפקד תחנת גלילות וכראש מפלג בטחוני ופשיעה מאורגנת ביחב"ל / להב 433. כיום, הוא יועץ בטחוני, מומחה פוליגרף, מתשאל, מתחקר, מדריך ומרצה, מחבר הספר "לא רלוונטי" - רומן לא דמיוני על תקיפות של בכירים בעולם התקשורת.

יותם הכהן

יותם הכהן הוא יועץ בכיר במערכת הביטחון ובמגזר הציבורי, עוסק בתחומים של חשיבה מערכתית ואסטרטגית, בפיתוח מתודולוגיות למידה מתקדמות; ובעיצוב סביבות טכנולוגיות תומכות שיתוף ולמידה. יותם שימש בעבר כראש צוות תפיסת הביטחון הלאומית במכון ראות.

איילה הרוש

איילת הרוש

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

פנחס יחזקאלי ושרית אונגר-משיח

ד"ר פנחס יחזקאלי ואינג' שרית אונגר-משיח הם מומחים לניתוח רשתות ארגונית (Organizational Network Analysis). ושותפים בחברת 'ייצור ידע'.

פיל בחנות חרסינה

תמונת העט של הכותב: פיל בחנות חרסינה

רקפת ששון

תמונת העט של רקפת ששון, מנהלת לקוחות ופרויקטים שיווקיים בתחומי האופליין והאונליין. עוסקת בתכנון, גיבוש אסטרטגיה והובלה של פרויקטים, משלב הבנת הצרכים של הלקוח ועד לשלב הפקת התוצר הסופי. כן, עוסקת בפיתוח עסקי, כתיבת תוכן וניהול אפליקציות. בעלת תואר ראשון בתקשורת ובמנהל עסקים, ותואר שני בהתנהגות ובפיתוח ארגונים.

Jeppe Vilstrup Hansgaard

Jeppe Vilstrup Hansgaard הוא מנכ"ל חברת Innovisor - שצברה בעשור האחרון ניסיון בשינויים עסקיים, בניתוח רשתות ארגוניות (Organizational Network Analysis - ONA), במיזוגים וברכישות ביותר מ- 35 מדינות

Valdis Krebs

Valdis Krebs הוא המדען הראשי והמייסד של חברת Orgnet LLC, קליבלנד / אקרון, אזור אוהיו (Cleveland/Akron, Ohio Area). הוא מדען המתמחה בניתוח רשתות ארגוניות (Organizational Network Analysis - ONA), בניתוח נתונים ובהדמיה חברתית, יחסית, רב-מודאלית, כדי לעזור ללקוחות בפרויקטים של שינוי והסתגלות ארגונית. Krebs עושה שימוש במחקריו בכריית נתונים, בניתוח גרפים, בניתוח רשתות, באיתור דפוסים קבועים / בתבניות ובבינה מלאכותית (AI) כדי לסייע לבסיס לקוחות עולמי. הוא פיתח את תוכנת InFlow לניתוח רשתות חברתיות Social Network Analysis) SNA); ולניתוח רשתות ארגוניות (Organizational Network Analysis - ONA). לפני שהפך לעצמאי, מילא Valdis Krebs תפקידים שונים בתחום ניהול משאבי אנוש / HRMS בחברות: וולט דיסני, TRW, טויוטה ופורד מוטור. כיום, הוא עובד ממשרדו בקליבלנד, אוהיו (ארצות הברית) עם רשת עמיתים ברחבי העולם. Krebs צוטט אלפי פעמים בפרסומים אקדמיים, בבקשות פטנטים ובמסמכי בית משפט על ניתוח רשתות.

Valdis Krebs: נשים חסרות השפעה מספקת בצומתי החלטה קריטיים.

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *