פנחס יחזקאלי: הקשר שבין וולא חליילה לאמנת איסטנבול

[בתמונה: וולא חליילה נלחם באלימות נגד נשים... המקור: פייסבוק. שם הצלם לא ידוע]

מומלץ לכולנו להבין, שהרע הוא שלימות הניגודים של הטוב; והוא לא יוכחד מהעולם, בטח לא על ידי אמנות וקמפיינים בפייסבוק. אבל, כשאלה צצים, כדאי מאוד להבין לעומק מה האינטרס של אלה שעומדים מאחוריהם. שכן, פעמים רבות המטרות של הללו שונות תכלית שינוי מהדקלומים שאנחנו שומעים!

[לקובץ המאמרים אודות 'אלימות נגד נשים', לחצו כאן] [לריכוז המאמרים אודות תופעת ה- MeToo# והשלכותיה, לחצו כאן]

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

*  *  *

עמית, פרופסור אמריקני מפורסם לקרימינולוגיה, אמר לי לפני יותר מעשרים שנה, שהמהפכה הפמיניסטית בצרות. שסופן של האג'נדות הפרוגרסיביות - שכבר החלו לבלוט באותם ימים - להסיג לאחור את רוב הישגי הנשים במאה העשרים, כי הם רק משתמשים בהם להשגת מטרות שונות לחלוטין. אז חשבתי שהוא 'איבד את הצפון'. בשנים האחרונות אני כבר מבין עד כמה הוא צדק...

כך למשל, עסקתי במאמר קודם בהצלחת היתר של תנועת METOO# נגמרה (בינתיים) באיסור ההפלות.

היום אביא פן נוסף של השימוש לרעה במצוקת הנשים המוכות, להשגת מטרות, שבינן לבין אלימות נגד נשים אין מאומה: מה הקשר שבין העבריין הערבי, וולא חליילה - שנחשד ברצח זוגתו, ספיר נחום - ליוצרי אמנת איסטנבול למניעת אלימות כלפי נשים?

אלה - ורבים אחרים – גוזרים קופון על גב הקורבנות, כדי להשיג מטרות אחרות, שבינן לבין אלימות נגד נשים אין כל קשר!

[למאמרו של ד"ר פנחס יחזקאלי: 'הצלחת היתר של תנועת METOO# נגמרה (בינתיים) באיסור ההפלות', לחצו כאן] [לקובץ המאמרים אודות 'אלימות נגד נשים', לחצו כאן] [לריכוז המאמרים אודות תופעת ה- MeToo# והשלכותיה, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על ההיבטים השונים של מטרה, לחצו כאן]

[בתמונה: בית המשפט העליון בארה"ב ביטל את פסק הדין שהתיר הפלות, וארצות הברית סוערת... התמונה היא צילום מסך]

[בתמונה: בית המשפט העליון בארה"ב ביטל את פסק הדין שהתיר הפלות, וארצות הברית סוערת... התמונה היא צילום מסך]

נתחיל מאמנת איסטנבול:

במסווה של הגנה על נשים מוכות נותנת האמנה לגיטימציה, להגירה בלתי מרוסנת לישראל, כולל ממדינות אויב.

  • סעיף 59 ("מעמד תושבות") בפרק 7 לאמנה ("הגירה ומקלט") כופה על המדינה להעניק מעמד עצמאי לבני זוג זרים, שהחלו ב"הליך המדורג לצורך קבלת מעמד בישראל" ונפלו קורבן לאלימות מצד בני הזוג הישראלים.
  • סעיף 60 ("תביעות מקלט על בסיס מגדר") מקנה מעמד פליט על בסיס מגדרי, כולל להט"ב, אף שבקשת מקלט על יסוד זה נשללה בפסיקת בית המשפט האירופי לזכויות האדם והיא אינה מוכרת באמנת הפליטים (ע"פ ארגון הבריאות העולמי, שאחת משלוש נשים סובלת מאלימות מגדרית). משמע, אחת מכל שלוש נשים בעולם השלישי תוכל להגר למדינות האמנה.
  • סעיף 61 ("אי החזרה") קובע כי כל אישה (בכל מקום) שחוותה אלימות פיזית, כלכלית או פסיכולוגית - משמע, גם נשים ממדינות אויב וגם כאלה שהאג'נדה שלהן הפוכה לזו שלנו - לא תוחזר למדינה שבה היא בסכנה. ואין צורך להוכיח את האלימות, די שתצהיר...

אתם הבנתם את זה? ומי אחראי? הפוליטיקאים? ממש לא. הם רק 'תינוקות סכלים שנשבו' בידי הדרג ה"מקצועי" שהוא קבוצת אנשים עם אג'נדות ברורות, שביססו שליטה מזה שנים בדרג המקצועי של משרדי הממשלה, ודואגים לקדם שם רק את הדומים להם! אותו דרג מקצועי סיפר לפוליטיקאים, שבקלי קלות ניתן להחריג את הסעיפים הבעייתיים, דרך "הערה פרשנית", לפיה, האמנה תפורש לפי הדין הישראלי.

אז מה הבעיה? שזהו שקר מכוון בכוונת מכוון! תשאלו את הפולנים שנפלו באותו פח, הצטרפו לאמנה עם סעיף החרגה, וגילו שלא רק שאינם יכולים להחריג, אלא שעתה הן נדרשים לבצע תיקונים בחוקים שלהם בהתאמה. עכשיו הם מחפשים דרך מילוט מהאמנה, שלא תציל אישה מוכה אחת מציפורי המתעלל בה, אבל תפתח עולם שלם בפני פליטים ממדינות ערב, אפריקה ואסיה.

https://pixabay.com/photos/pinocchio-nose-lying-nose-long-lie-2917652/

[בתמונה: שקרנים... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Schwerdhoefer לאתר Pixabay]

מזמן לא עסקנו בוולא חליילה...

וולא חליילה הוא עבריין. בספטמבר 2011, נשלח לרצות מאסר של שבע וחצי שנות מאסר בפועל, בגין שוד מזויין של סניף דואר, בו הוא ושותפו שדדו כ-15 אלף שקלים. באותו אירוע איים על עובדי הסניף ועוברי אורח באמצעות נשק חם, שבו גם ירה לשם הרתעה במהלך מנוסתו. את השוד ביצע 38 יום בלבד לאחר ששוחרר מבית הסוהר, אז ריצה מאסר בגין אירוע בו ירה לעבר רגלה של דודתו (איתיאל, 2022).

כמו עבריינים ערבים רבים, דרכו אל הלגיטימציה בקרב חבריו הערבים הייתה דרך התרסה לאומנית. סרטוני הטיקטוק המתריסים שלו - נגד יהודים בכלל, ואנשי חוק בפרט - הפכו אותו לגיבור מקומי. במהלך "שומר החומות" העלה סרטוני שבח על שריפת עסקים של יהודים בעיר בעכו. הסרטון הפופולרי מכולם הועלה במאי 2022 - תיעוד הפלישה שלו עם חבריו בעגלת סוסים לקיבוץ כפר מסריק (ראו למטה).

[למאמרו של ד"ר פנחס יחזקאלי, בהקשר זה: 'להיות דימי – בן חסות – בארצנו', לחצו כאן]

סרטון ה'פלישה' לכפר מסריק, למי שטרם צפה:

[הסרטון שותף ברשתות החברתיות ע"י משה קוזק]

אבל איך מלקטים קצת לגיטימציה בקרב קבוצת הרוב היהודית? 

בעזרת תיוג עצמי בתחומים, שרוב אוכלוסיית הרוב מזדהה איתם; ומה אהוד יותר ממאבק באלימות נגד נשים? כך, ב- 27 בנובמבר 2018, עדכן חליילה את תמונת הפרופיל שלו בפייבוק תחת הכיתוב, בעברית ובערבית: "די לאלימות נגד נשים"...

[וולא חליילה - חברה ואב ילדיה של ספיר נחום - החשוד ברציחתה - 'נלחם באלימות נגד נשים'... המקור: דף הפייסבוק של חליילה]

[וולא חליילה - חברה ואב ילדיה של ספיר נחום - החשוד ברציחתה - 'נלחם באלימות נגד נשים'... המקור: דף הפייסבוק של חליילה]

רק שאי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן...

ביחסו האמיתי של חליילה לנשים ניתן היה להיווכח מהמסרים שפרסם, בהם התגאה בכך שהוא יוצא עם יהודיות, כולל כאלה שצמות ביום כיפור... על יחסו האמיתי לסוגיית האלימות נגד נשים נוכחנו ב- 7 ביוני 2022, כאשר נעצר כחשוד ברציחתו של בת זוגו ואם ילדיו, היהודייה, ספיר נחום ז"ל.

הותר לפרסום שמו של בן זוגה לשעבר החשוד במעורבות להיעלמות ספיר נחום יואב איתיאל החשוד במעורבות בקשירת הקשר להיעלמות ספיר נחום הוא בן זוגה לשעבר, ואלא ג'מאל רובין חלאילה - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. בן הזוג לשעבר הוא תושב עכו בן 34 המוכר היטב לרשויות, בין היתר בשל סרטוני "טיק טוק" בהם מתריס כנגד המשטרה.

[למאמר המלא של יואב איתיאל בחדשות וואלה, לחצו כאן]

לסיכום

מומלץ לכולנו להבין, שהרע הוא שלימות הניגודים של הטוב; והוא לא יוכחד מהעולם, בטח לא על ידי אמנות וקמפיינים בפייסבוק. אבל, כשאלה צצים, כדאי מאוד להבין לעומק מה האינטרס של אלה שעומדים מאחוריהם. שכן, פעמים רבות המטרות של הללו שונות תכלית שינוי מהדקלומים שאנחנו שומעים!

[להרחבת המושג: 'שלימות ניגודית', לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

[לקובץ המאמרים אודות 'אלימות נגד נשים', לחצו כאן] [לריכוז המאמרים אודות תופעת ה- MeToo# והשלכותיה, לחצו כאן]

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *