שמעון פרס באתר ייצור ידע

תקציר: ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות שמעון פרס ז"ל, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

[בתמונה: שמעון פרס כמנהל הכללי של משרד הביטחון... קרדיט: הנס פין - PINN HANS, לע"מ]
[בתמונה: שמעון פרס כמנהל הכללי של משרד הביטחון... קרדיט: הנס פין - PINN HANS, לע"מ]

שמעון פרס ז"ל היה אחד האישים המרתקים והחשובים בעולם הפוליטיקה והמדינאות הישראלית, שהחל דרכו כאחד מ'בני הטיפוחים' של דוד בן גוריון. כיהן כנשיאהּ התשיעי של מדינת ישראל, בין השנים 2007–2014, וכראש ממשלת ישראל השמיני בשנים 1984–1986, וכן במשך כשבעה חודשים לאחר רצח רבין, בשנים 1995–1996. במשך כחמישה עשורים שימש חבר הכנסת ובחלקם היה שר בממשלות ישראל בתפקידים בכירים. היה יושב ראש מפלגת העבודה במשך כ-20 שנים (ויקיפדיה: שמעון פרס). דף זה מוקדש לזכרו.

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות שמעון פרס, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה:

שמעון פרס

שמעון פרס ז"ל (ראו תמונה משמאל) היה פוליטיקאי ואיש ציבור ישראלי. כיהן כנשיאהּ התשיעי של מדינת ישראל, בין השנים 2007–2014, וכראש ממשלת ישראל השמיני בשנים 1984–1986, וכן במשך כשבעה חודשים לאחר רצח רבין, בשנים 1995–1996. במשך כחמישה עשורים שימש חבר הכנסת ובחלקם היה שר בממשלות ישראל בתפקידים בכירים. היה יושב ראש מפלגת העבודה במשך כ-20 שנים.

.

.

.

.

.

.

עפר גרוזבארד

.

.

.

.

.

.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *