תפיסת העוצמה באתר ייצור ידע

תקציר: איך אנחנו תופסים את עצמנו? איך אנחנו נתפסים על ידי האחרים? לא על פי ספירת מלאי 'אובייקטיבית' של הגורמים המקנים לנו עוצמה, אלא על פי ההתרשמות הסובייקטיבית של סביבתנו, כמה עוצמה יש לנו... הכל בעצם, בעיני המתבונן... ריכזנו עבורכם את המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות תפיסת העוצמה והשלכותיה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה.

[בתמונה: איך אנחנו תופסים את עצמנו? איך אנחנו נתפסים על ידי האחרים? לא על פי ספירת מלאי 'אובייקטיבית' של הגורמים המקנים לנו עוצמה, אלא על פי ההתרשמות הסובייקטיבית של סביבתנו, כמה עוצמה יש לנו...

איך אנחנו תופסים את עצמנו? איך אנחנו נתפסים על ידי האחרים? לא על פי ספירת מלאי 'אובייקטיבית' של הגורמים המקנים לנו עוצמה, אלא על פי ההתרשמות הסובייקטיבית של סביבתנו, כמה עוצמה יש לנו... הכל בעצם, בעיני המתבונן...

ריכזנו עבורכם את המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות תפיסת העוצמה והשלכותיה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה:

אוספי מאמרים רלוונטיים נוספים:

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדיניות של המכללה לביטחון לאומי, צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

נושאים להעמקה

מקורות והעשרה