פנחס יחזקאלי: התאסלמות המונית היא השלב הבא של השת"פ הפרוגרסיבי מוסלמי

תקציר: ארגון אסלאמי הקשור לטרור (MSA) מקים היום בשם הרב תרבותיות, דוכנים בבתי ספר ציבוריים בארצות הברית כדי לקדם לבוש בגדים אסלאמיים ולקרב את התלמידות אל השריעה המיוחלת, והורים ששולחים את ילדיהם לבתי הספר מקבלים ילדים שמתאסלמים, ואף מלינים על כך שהוריהם מסרבים להתאסלם. והלקח? מי שמערער את זהות ילדיו ומנכר אותם מעמו מדת וממדינתו, יגלה יום אחד שהם בחרו בזהות דומיננטית אחרת!

[בתמונה: סטודנטים מוסלמים שהם חלק מארגון אסלאמי הקשור לטרור (MSA) מקימים דוכן ללבישת חיג'אב בבית ספר ציבורי, כדי לקדם בגדים מוסלמים ואת אימוץ חוקי השריעה. המקור: דף הטוויטר של Amy Mek]
[בתמונה: סטודנטים מוסלמים שהם חלק מארגון אסלאמי הקשור לטרור (MSA) מקימים דוכן ללבישת חיג'אב בבית ספר ציבורי, כדי לקדם בגדים מוסלמים ואת אימוץ חוקי השריעה. המקור: דף הטוויטר של Amy Mek]

.

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדיניות של המכללה לביטחון לאומי, צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדיניות של המכללה לביטחון לאומי, צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

זהו מאמר המבטא את דעתו של הכותב ואת הערכותיו המקצועיות בלבד.

*  *  *

אתחיל בסיפור המעשה: ארגון אסלאמי הקשור לטרור (MSA) מקים היום בשם הרב תרבותיות, דוכנים בבתי ספר ציבוריים בארצות הברית כדי לקדם לבוש בגדים אסלאמיים ולקרב את התלמידות אל השריעה המיוחלת, והורים ששולחים את ילדיהם לבתי הספר מקבלים ילדים שמתאסלמים, ואףמלינים על כך שהוריהם מסרבים להתאסלם (ראו הסרטון למטה).

זה כבר לא טירלול. זוהי מסיונריות שמגמתה ברורה: התאסלמות המונית היא הדרך לכבוש את המערב.

האסלאם מחלק את העולם, כזכור, לאומת האסלאם (דר אל אסלאם - השטח שנמצא תחת שליטת האסלאם) ולבית המלחמה (דר אל חארב). החובה העליונה היא לקיים מלחמה מתמדת בדר אל חרב על מנת להרחיב את דר אל אסלאם. זה יסוד הג'יהאד. זה ייעודו. זו מלחמת קודש: דרך האל. ("סביר אללה"). זו מלחמת נצח.

ויש אומות חלשות שנכנעות ללא קרב, מתאסלמות וחוברות לדר אל אסלאם. הגזע הנחות נכנע לפני החזק והטוב ממנו, ובניו מאסלמים בתחילה את הנשים הנכנעות ומתחתנים עימן. הזכרים יבואו אחריהן או שיוכנעו בחרב...
[בסרטון: סטודנטים מוסלמים שהם חלק מארגון אסלאמי הקשור לטרור (MSA) מקימים דוכן ללבישת חיג'אב בבית ספר ציבורי, כדי לקדם בגדים מוסלמים ואת אימוץ חוקי השריעה. המקור: דף הטוויטר של Amy Mek]

ארצות הברית המטורללת היא כר פורה להתאסלמות המונית. מדוע?

הנעורות, ה- WOKE, הסדר התרבותי הפרוגרסיבי המטורלל, החליף מושגים ש'אבד עליהם הקלח', כמו עם, דת ומדינה, בפוליטיקת הזהויות (Identity Politics) שהיא הנרטיב האחד שדרכו מפרש ה- WOKE את המתרחש בעולם: אותם אינטרסים של קבוצות חברתיות ספציפיות, המבוססות על מאפיינים משותפים כגון גזע, אתניות, מגדר, נטייה מינית, דת, מוגבלות או היבטים אחרים של זהות. במקום לראות בזהויות אלו תכונות אישיות או אינדיבידואליות, 'פוליטיקת הזהויות' מדגישה את המשמעות החברתית והפוליטית שלהן, ודוגלת בהכרה והעצמה של קבוצות מודרות [להרחבה על מכת הנעורות, WOKE, הסדר התרבותי הפרוגרסיבי המטורלל, לחצו כאן].

כך נוצרים מעמדות לפי הגזע: בהתחשב בהיסטוריה הארוכה של גזענות וקולוניאליזם, מיעוטים גזעיים ואתניים זוכים לרוב לתשומת לב משמעותית במסגרת פוליטיקת זהויות. זה כולל קהילות שחורות, ילידיות, לטיניות, אסייתיות וקהילות צבע אחרות שנדחקו באופן היסטורי לשוליים וממשיכות להתמודד עם אפליה בצורות שונות.

ומי המעמד הנחות ביותר? המעמד הלבן המדכא. ומי נחות ממנו? היהודי הלבן כמובן. ומי רוצה להישאר נחות, כשאפשר באופן אופטימלי להתאסלם ולקדם את עצמך לראש סולם המעמדות?
[בתמונה: יאללה מתאסלמים... התמונה עובדה במערכת הבינה המלאכותית של Wonder AI]
[בתמונה: יאללה מתאסלמים... התמונה עובדה במערכת הבינה המלאכותית של Wonder AI]

ומה אצלנו?

על אדמת ארץ ישראל מתנהלת מלחמת דת כבר יותר ממאה שנה. הערבים יודעים את זה. היהודים הדתיים והמזרחיים יודעים את זה. היהודים הפרוגרסיביים בטוחים שזהו סכסוך על קרקעות, וכשתיפתר בעיית הנדל"ן, ישרור שלום בארץ. בינתיים, הם מתרחקים מכל דבר שמזכיר 'הדתה' כמו מאש... [הרחבה בסוגיה זו ראו במאמר: 'זה לא סכסוך נדל"ן על טריטוריה. זו מלחמת דת טמבל!'].

כך, תועד ב- 9 בינואר 2024, מנהל גימנסיה הרצליה, זאב דגני, כשהוא מונע מתלמיד להניח תפילין, וחולל מהומה. הוא הטיח ברב זלמן הרטמן, חסיד חב"ד שרצה להניח לאחד הנערים תפילין, "אתה עושה פה מעשה, אתה ממריד תלמידים". יום לאחר מכן הפגינו תלמידים בכניסה לתיכון נגד המנהל. למקום הגיעו חבר הכנסת אלמוג כהן והזמר קובי פרץ, להניח תפילין עם התלמידים.

היחס הזה לדת היהודית אינו מוגבל לבתי הספר. כולנו זוכרים את מהומות יום הכיפורים בספטמבר 2023, בכיכר דיזנגוף, לאחר שיהודים הגישו בקשה לתפילה בהפרדה וסורבו, בגיבוי בית המשפט.

איציק ברנדויין בערוץ 7: גימנסיה הרצליה בתל אביב: תלמידים מוחים נגד המנהל שמנע הנחת תפילין
ח"כ אלמוג כהן הגיע לחזק את תלמידי גימנסיה הרצליה בתל אביב שמוחים נגד המנהל ד"ר זאב דגני שתועד אתמול מונע מתלמיד להניח תפילין. הזמר קובי פרץ הצטרף למחאה מול הגימנסיה בתל אביב.
[למאמר המלא של איציק ברנדויין בערוץ 7, לחצו כאן]

אבל, מה שאסור ליהודים מותר לערבים, 'הפרא האציל' של הפרוגרסיבים...

ב- 28 ביוני 2023, נערכה בפארק עירוני בתל אביב תפילה המונית, לרגל חג הקורבן, בפארק מדרון יפו, שנמצא בסמוך לחוף בתל אביב. מי שהוביל את התפילה היה ש'ייח ראאד סלאח, שהורשע בהסתה לטרור, הוביל בהשתתפות בכירי הפלג הצפוני בתנועה האסלאמית. התפילה נערכה, הפלא ופלא, בהפרדה מגדרית. נטען שבאחת התפילות הללו העירייה אף סיפקה את מחיצות ההפרדה.

והלקח?

אינני אדם דתי, אבל אני מבין שמתנהלת פה מלחמת דת, והדומיננטית שבהן תנצח. לכן, אני מקפיד למשל, לשלב באתר זה פרק נכבד על אמונה, ולסקור בהרחבה את פרשת השבוע.

מי שמערער את זהות ילדיו ומנכר אותם מעמו מדת וממדינתו, יגלה יום אחד שהם בחרו בזהות דומיננטית אחרת. תשאלו את האמריקנים!
[בכרזה: מה שמותר למוסלמים אסור ליהודים... הכתבה מימין: אליהו לוקסנבורג (2023), תל אביב: תפילה עם מסית מורשע ובהפרדה מגדרית, סרוגים, 28/6/23.  הכתבה משמאל: יעל צ'כנובר (223), בית המשפט קבע: לא תתקיים תפילה בהפרדה בכיכר דיזנגוף בתל אביב ביום כיפור, YNET,  21/9/23]
[בכרזה: מה שמותר למוסלמים אסור ליהודים... הכתבה מימין: אליהו לוקסנבורג (2023), תל אביב: תפילה עם מסית מורשע ובהפרדה מגדרית, סרוגים, 28/6/23. הכתבה משמאל: יעל צ'כנובר (223), בית המשפט קבע: לא תתקיים תפילה בהפרדה בכיכר דיזנגוף בתל אביב ביום כיפור, YNET, 21/9/23]

נספח 1: ד"ר אלעד בן דוד ב'ישראל היום': למה האמריקנים מתאסלמים?

אף על פי שחבירה לאסלאם בארה"ב היא תופעה היסטורית, שמתרחשת כבר מאז המאה הקודמת, ניכר שאירועי 11 בספטמבר חיזקו את התופעה בשל הפרסום המטאורי שהאסלאם קיבל. מציאות זו הביאה חלקים מקרב הציבור האמריקני, שהיה אדיש לחלוטין לדת זו, לגלות כלפיה סקרנות, שהובילה בחלק מהמקרים לאמפתיה כללית, ואף להתאסלמות.

כיוון שהיהדות לא מנסה למשוך מאמינים זרים, האסלאם מוצג כמשווק הבלעדי של המונותיאיזם. הקלות שבה ניתן להתאסלם לעומת תהליך הגיור, והמסר הקליט והגלובלי של האסלאם כציוויליזציה עולמית לעומת היהדות, שנתפסת כדת "שולית וסבוכה", מהווים מקור משיכה עוצמתי עבור נוצרים, שמצטרפים לאסלאם יותר בטבעיות. האסלאם אף רואה בישו את אחד מנביאיו הגדולים, כך שנוצרי שמתאסלם חש המשכיות מסוימת ממורשתו הקודמת.

מאז 11 בספטמבר חברו כמעט מיליון אמריקנים לאסלאם, וניכר שלמרות התדמית השלילית - במיוחד של המוסלמים, בשל מעורבותם בפיגועי טרור - מתאסלמים רבים מדגישים את ההבדל בין האסלאם "השלילי" שמצטייר בתקשורת לבין האסלאם "החיובי" שהם הכירו שממלא את הריקנות שחשו קודם. האסלאם מוצג כדת הראשונה שנאבקה בגזענות, כשהוקמה לפני 1,400 שנה, וכמתחברת לסוגיות חברתיות - כמו המאבק בתחלואי החברה: עוני, גזענות ועוולות ציבוריות - מיתג את האסלאם כדת שנאבקת עבור צדק וחירות - כפי שקרה, לדוגמה, לאחר הריגתו של ג'ורג פלויד, או כפי שקורה כעת, בהזדהות העמוקה עם עזה ועם הפלשתינים, תוך חלוקה של העולם ל"כובשים" ו"נכבשים", "מדכאים" ו"מדוכאים" - מצב דיכוטומי שמושך במיוחד צעירים המזוהים עם המאבק למען החלש.

האסלאם באמריקה מוצג כמגן על כבודן של הנשים, שמתנגד בתוקף לזימה ולפורנוגרפיה שפושות ברחובות וברשתות. מסרים אלו הם אקטואליים בקרב נשים, שכמהות לרוחניות ושסולדות מהפריצות ומהמתירנות המינית הגואות, שגורמות לחלקן לראות במסרים אלו סוג של "פמיניזם אסלאמי", שנאבק בהחפצה שלהן במרחב הציבורי.

[בתמונה: יאללה מתאסלמים. אבל למה? המקור: דף הטוויטר של Benonwine. אנו מאמינים כי אנו עושים בתמונה שימוש הוגן]
[בתמונה: יאללה מתאסלמים. אבל למה? המקור: דף הטוויטר של Benonwine. אנו מאמינים כי אנו עושים בתמונה שימוש הוגן]

כיצד הפרוגרסיביות אינה דוחה את תופעת ההתאסלמות?

מתכנתי מחולל התמונות DALL·E ב- Microsoft Bing בנו אותו כך שהוא מסרב לייצר תמונות שיש בהן רגישות כלשהי בתחומים של הרב תרבותיות והתקינות הפוליטית (הפוליטיקלי קורקט). משמע, בקש תמונה עם מסר מורכב מה- Microosoft Designer ותדע מה עמדת הפרוגרס בקשר אליו.

לכן, ביקשתי ממנו תמונות של צעירים מערביים מתאסלמים, וקיבלתי שפע תמונות אוהדות. הנה, הפרוגרס מצא פתרון לאבדן הדרך של המערב: התאסלמות.

זה צריך להיות מובן מאליו, לא? הפרוגרס מבקש, לכאורה, לשנות ולהתאים מסגרות כמו לאום ודת כדי שיהיו יותר שוויוניות, מכילות ורב-תרבותיות, ואיזו דת היא השוויונית והרב תרבותית מכולם? האסלאם כמובן. 
תרבות עצובה ומתאבדת...
[בתמונה: כיצד הפרוגרסיביות אינה דוחה את תופעת ההתאסלמות?... התמונה עובדה במערכת הבינה המלאכותית של DALL·E ב- Microsoft Bing]
[בתמונה: כיצד הפרוגרסיביות אינה דוחה את תופעת ההתאסלמות?... התמונה עובדה במערכת הבינה המלאכותית של DALL·E ב- Microsoft Bing]

למה מתאסלמים? בין היתר כי (בהתחלה) קל!

בעבר, הצליח פאולוס לנצר עמים רבים, בין היתר בדרך של הסרת החסמים שהגבילו את הכניסה ליהדות. כך ויתרה הנצרות על המילה ועל איסור החזיר. בימינו, הפכו שליחי האסלאם את הסרת החסמים לאמנות: כל שצריך כדי להתאסלם הוא לומר שלוש פעמים בערבית את השאדה: "לַא אִלַּהַה אִלַּא (א) לְלַה וַמֻחַמַּד רַסוּל (א) לְלַה" (אין אלוהים מלבד אללה ומוחמד הוא שליחו). כמה כיף, כמה טרנדי...

וכמובן, אין ארוחות חינם. המחירים ישולמו בריבית דריבית, לאחר מכן.
[בתמונה: למה מתאסלמים? בין היתר כי (בהתחלה) קל!... התמונה עובדה במערכת הבינה המלאכותית של DALL·E ב- Microsoft Bing]
[בתמונה: למה מתאסלמים? בין היתר כי (בהתחלה) קל!... התמונה עובדה במערכת הבינה המלאכותית של DALL·E ב- Microsoft Bing]

[לאוסף המאמרים על 'הפרוגרסיבים החדשים ואנחנו' באתר ייצור ידע, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על רעיון 'הפרא האציל' בשמאל הפרוגרסיבי המערבי ובתרבות ה- WOKE, לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

נושאים להעמקה

מקורות והעשרה

2 thoughts on “פנחס יחזקאלי: התאסלמות המונית היא השלב הבא של השת"פ הפרוגרסיבי מוסלמי

  1. Pingback: עשר כרזות, צילומים וסרטונים על הפרוגרסיביות החדשה ומחיריה. אוסף ראשון | ייצור ידע

  2. Pingback: הפרוגרסיביים החדשים ואנחנו באתר ייצור ידע | ייצור ידע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *