הכל על הדרום הפרוע באתר ייצור ידע

תקציר: בשנים האחרונות הפך הדרום הפרוע לשטח הפקר, כמו לא היה חלקר מארץ ישראל הריבונית. האם זה הולך להשתנות בעקבות מלחמת שמחת תורה 2023 – 'מבצע חרבות ברזל'? ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו בסוגית הדרום הפרוע באתר 'ייצור ידע', על פי הכותבים (בסדר הא"ב). זאת, בצד אוסף מאמרים וסרטונים רלוונטיים להעשרה. קריאה וצפייה מועילה!

[בתמונה: ירי חי בכביש 40 ליד באר שבע, 22 באפריל 2018 (צילום מסך מתוך סרטון יו טיוב)]
[בתמונה: ירי חי בכביש 40 ליד באר שבע, 22 באפריל 2018 (צילום מסך מתוך סרטון יו טיוב)]

"מדינה יהודית בלי הנגב - כמעט שאינה מדינה יהודית, ובמובן כפול: כמעט שאינה מדינה וכמעט שאינה יהודית, כי איני מאמין שתיתכן קרתגו יהודית, ובלי הנגב תהיה מעין קרתגו שתיקרא בשם תל אביב." (דוד בן גוריון, ייחוד ויעוד, עמ' 25)

בשנים האחרונות הפך הדרום הפרוע לשטח הפקר, כמו לא היה חלקר מארץ ישראל הריבונית. האם זה הולך להשתנות בעקבות מלחמת שמחת תורה 2023 – 'מבצע חרבות ברזל'?

ריכזנו פה עבורכם את כל המאמרים שהופיעו בסוגיה זו באתר 'ייצור ידע', על פי הכותבים (בסדר הא"ב). זאת, בצד אוסף מאמרים וסרטונים רלוונטיים להעשרה. קריאה וצפייה מועילה: 

אוספי מאמרים רלוונטיים נוספים:

אורי בר לב

ניצב אורי בר לב שימש בעבר כמפקד המחוז הדרומי וכנספח המשטרה בארצות הברית ובצפון אמריקה. היה בעצמו מועמד למפכ"ל. הוא כיום איש עסקים, המשמש בהתנדבות כיו"ר עמותת יחידות החילוץ.

.

גרשון הכהן

אלוף במילואים גרשון הכהן כיהן בתפקידיו האחרונים בשירות פעיל בצה"ל, כמפקד המכללות הצבאיות וכמפקד הגיס הצפוני. הוא פרש משירות פעיל בספטמבר 2014, לאחר 41 שנות שירות‏. בעל תואר שני בפילוסופיה ובספרות השוואתית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. נשוי ואב ל-3 ילדים.

פיל בחנות חרסינה

תמונת העט של הכותב, המכונה: 'פיל בחנות חרסינה'

.

.

.

.

.

.

.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

מרדכי קידר

מרדכי (מוטי) קידר (ראו תמונה משמאל) הוא מזרחן, ד"ר אמריטוס במחלקה לערבית באוניברסיטת בר-אילן ועמית מחקר במרכז בגין-סאדאת למחקרים אסטרטגיים באוניברסיטת בר-אילן.[מקור תמונתו של ד"ר מרדכי קידר משמאל: פייסבוק. שם הצלם אינו מוזכר]
[מקור תמונתו של ד"ר מרדכי קידר משמאל: פייסבוק. שם הצלם אינו מוזכר]

.

.

.

.

.

.

שלומי קעטבי

ניצב בדימוס שלומי קעטבי שימש כמפקד מחוז יהודה ושומרון במשטרה, בין השנים 2009-2007. שימש כראש הוועדה לבחינת מעמדם של האסירים הביטחוניים בישראל (2019) וכחבר הצוות הבין-משרדי לבחינת המדיניות בנוגע לאיסור על צריכת קנאביס בישראל (2020).

.

.

.

.

.

העשרה

כנופיית גנבים בדואים דוהרים בין הטנקים בצאלים - באמצע אימון חי:

[בסרטון: כנופיית גנבים בדואים דוהרים בין הטנקים בצאלים - באמצע אימון חי]

הבדואים: פושעים ועבריינים...

[בסרטון: הבדואים: פושעים ועבריינים...]

תיעוד מהדרום הפרוע...

[בסרטון: תיעוד מהדרום הפרוע...]

בדואים מנסים לגנוב רכב בכביש 40:

[בסרטון: בדואים מנסים לגנוב רכב בכביש 40]

בדואי יורה באמצע הכביש:

[בסרטון: בדואי יורה באמצע הכביש]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

One thought on “הכל על הדרום הפרוע באתר ייצור ידע

  1. Pingback: אורי בר לב: ללמוד ערבית מגיל הגן. עכשיו! | ייצור ידע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *