אלעד רזניק: למה הוזז תת-אלוף עופר וינטר

[בתמונה: זה מול זה... תמונתו של עופר וינטר משמאל: אלון בסן, משרד הביטחון. תמונת הרמטכ"ל, גדי אייזנקוט: דובר צה"ל]

בימים האחרונים מלאה הרשת החברתית בבכי ובנהי, אי מינויו של תת אלוף עופר וינטר למפקד אוגדה, בסיבוב הנוכחי, אז ברשותכם כמה מילים:

הרמטכ"ל, גדי אייזנקוט מינה, לאורך כהונתו שבעה תתי אלופים דתיים: 

  • אופק בוכריס - לתפקיד ראש חטיבת המבצעים באמ"צ;
  • מרדכי כהנא - לקצין איסוף קרבי ראשי ;
  • אליעזר טולדנו - למזכיר צבאי; 
  • דוד זיני - למאו"ג עידן; 
  • עופר ווינטר עצמו - לרמ"ט פקמ"ז; 
  • אלי בן מאיר - לרח"ט מחקר; 
  • צביקה פאיראיזן - לקח"ר.
תסתכלו על הרשימה, מישהו באמת חושב שלאייזנקוט יש בעיה כלשהי עם דתיים, או שהוא משרת איזו אג'נדה נסתרת של הקרן החדשה? לא אייזנקוט אחראי על ההתנהלות האישית של בוכריס או כהנא, התנהלות שהובילה להדחתם מהצבא. הם אחראים.  לא אייזנקוט אחראי על שרשרת ההחלטת שקיבל ווינטר כמח"ט גבעתי, לאור הבעיות בגדוד צבר, ווינטר אחראי. (מזה צמחה, בין השאר, פרשת מאי פאטל, שהוטרדה על ידי מג"ד צבר, סא"ל חגבי).  לא אייזנקוט אחראי להחלטות של ווינטר, לערב פוליטיקה בשיקולים שלו. לזה רק ווינטר אחראי - לאייזנקוט - לאור לקחיו מפרשת הרפז - הדברים עושים פריחה.  אני מניח שכלל השיקולים הנ"ל עולים בוועדה הערכה, ולכן, ההחלטות בהתאם...  

One thought on “אלעד רזניק: למה הוזז תת-אלוף עופר וינטר

  1. הרמטכל גדי איזנקוט חכם מאד,ומסור ביותר לתפקידו. הוא בעל אגו קטן ביותר ועושה עבודתו ללא דופי. הוא אינו מהסס להדיח את פקודו שאותו טיפח-אופק בוכריס. המטרה המרכזית שלו היא למנוע מלחמה מיותרת ובאם המלחמה נכפית עליו, אז הוא דורש ניצחון מוחץ. הוא מנהל את הצבא ביעילות ובחסכנות. הוא מופת להתנהלות אישית צנועה אחראית, מסורה ומרוכזת במטרה. הלוואי והבאים אחריו יכוננו התנהלות כמותו. אני מייחל לנו שבעוד חמש שנים יהיה ראש ממשלה.בפוטנציה הוא יהיה מעולה שבמעולים עם סגולות חיוביות כשל בן גוריון, אשכול ובגין גם יחד.אני מקווה שימצא תפקיד הולם לתא"ל עופר וינטר שהראה בעבר יכולות רבות.אין שום קשר לכך שהוא דתי. נהפוך הוא- הדתיות תורמת הרבה כדוגמת רועי קליין שחסם בגופו את רימון הרסס והציל את חבריו בהקרבתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *