אלעד רזניק: ברושי ברושי…

[מקור התמונות המקוריות: פייסבוק]

ח"כ איתן ברושי היה צריך להתפטר מהכנסת, לאחר הטפיחה על ישבנה של ח"כ איילת נחמיאס-ורבין. העובדה שברושי לא התפטר, היא קודם כל אשמתה של ח"כ נחמיאס-ורבין. 'אישה חזקה' עלאק, שנתנה נאום לפנתאון והחליטה לסלוח לברושי - להערכתי ממניעים פוליטיים.

[בתמונה משמאל: ח"כ איילת נחמיאס ורבין: למה ברושי עוד בכנסת?]

בביזיון ההוא שותפים יתר ליצני מפלגת העבודה ש'בקטוס' ו'קריוס' בלעו את לשונם, וקולם לא נשמע; ובראשם היו"ר האופורטיוניסט, אבי גבאי, שלא נקף אצבע בפעם הקודמת גם הוא, משיקולי עלות תועלת פוליטיים. 

אבל... 'הסיכול הממוקד' שעושים לברושי, בעזרת סיפור יחידני (נכון לכתיבת שורות אלו) בן 15 שנה, הוא מגעיל לא פחות מהמעשה של ברושי ואולי קצת יותר. 

מי העלה את הסיפור הזה עכשיו ? מי ירוויח הכי הרבה... 

איכשהו, כבמטה קסמים, האיש הממתין בכיליון עיניים להתפטרותו של ברושי, הוא לא אחר מהאדמו"ר בחש-כחש, אלדד יניב

האם אלדד מעורב? אין לי מושג! אבל...

אלדד יקירינו הודה והתוודה על הכנת שקשוקות לפוליטיקאים, ובזמנו אפילו הלך להתנצל לפני אמנון ליפקין שחק על 'התרגיל המגעיל' שהוא עשה לו כשהוא היה ראש המטה האישי של ראש הממשלה, אהוד ברק:

"זה היה בשנת 2000", כתב יניב בחשבון הפייסבוק שלו. "אמנון ליפקין שחק היה שר בממשלה. אהוד ברק היה ראש הממשלה. אני הייתי ראש המטה האישי של ברק. פקיד ממשלתי. פרשת העמותות הייתה בחקירה. הכיסא של ברק רעד. ברק חשב שהדרך לטשטש היא לגרום לפתיחת חקירה פלילית נגד מפלגת המרכז. נשכרו חוקרים פרטיים שהחלו באיסוף חומר על דרכי המימון של מפלגת המרכז. הגשנו תלונות למשטרה בדרישה לפתוח בחקירה. נגד שרים בממשלה. איציק מרדכי. שחק. גם נגד דן מרידור. הגשנו אותן כמו שפנים. כפונים ציבוריים אנונימיים. זו אחת הפרשות שאני הייתי מעורב בהן. אחת המבישות מכולן. ראש ממשלה מחולל חקירות משטרה נגד שריו כדי לחלץ את עצמו":

[למאמרו של אלדד יניב ב'מחלקה ראשונה', לחצו כאן]

לעומת התרגיל לליפקין שחק, הסיפור של ברושי הוא בקושי בוטנים... האם יניב מעורב? 

פוליטיקה זה full contact sport. אם כל החבר'ה הללו היו משקיעים רק 10% מכל המרץ שלהם לטובת אזרחי ישראל, היינו במצב אחר. 

ואם מישהו ימצא את הדרך להיפרד לשלום מכל 120 הדרעקים שיש לנו בכנסת, וייכנסו לשם אנשים קצת יותר ראויים - שבראשם יותר עשייה ופחות תככים - אני מוכן לדאוג לו לנעליים מצוחצחות לשנה!

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *