אלעד רזניק: פוטין ונתניהו כבר לא!

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית שעוצבה והועלתה על ידי PixLoger לאתר Pixabay]

הקץ לספינים. אז ולדימיר פוטין מזמן כבר לא חבר של בנימין נתניהו. בתדריך לעיתונאים אתמול, סיפור נציג בכיר מלשכת נתניהו (סביר להניח שנתניהו עצמו) כמה דברים. אחד הדברים שסיפר הנציג היה שנתניהו ופוטין ייפגשו ב- 11 לנובמבר בפריז, וכך אמר הנציג:

"גורם מדיני ציין הערב כי קיימת אפשרות שנתניהו ופוטין ייפגשו בפריז וידונו בהמשך התיאום הצבאי בין המדינות לאחר יירוט מטוס הביון הרוסי בסוריה בספטמבר. הפגישה טרם נסגרה סופית." 

מוקדם יותר היום הוציא דובר הקרמלין הודעה: "האג'נדה שלנו לביקור בפריז כוללת פגישה בילטרלית אחת שתהיה עם נשיא ארה"ב טראמפ. חוץ מפגישה זו, לוח הזמנים של הנשיא פוטין כולל השתתפות באירוע הזיכרון לציון 100 שנה לסופה של מלחמת העולם הראשונה. במהלך האירוע תהיה לנשיא פוטין הזדמנות לערוך שיחות קצרות עם המשתתפים האחרים, ובכללם ראש ממשלת ישראל נתניהו".

כאשר מטעם לשכת ראש הממשלה עושים כאלה ספינים על הציבור הישראלי, נותר לציבור רק לשאול היכן עוד היו חוסר דיוקים בתדריך שהועבר מטעם לשכת ראש הממשלה...

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית שעוצבה והועלתה על ידי Clker-Free-Vector-Images לאתר Pixabay]

מלבד זאת אני סבור שיש להרוס את קרתגו ולפני זה כדאי להחזיר את הדוב (שאף פעם לא היה חבר של נתניהו) למערה. איליושיון 20 שנופל בתחילת הלילה זאת התחלה נהדרת; רק שמאז עברו 44 ימי בצורת, ההמשך לא נראה באופק; וגם בסימולטור כבר מתחילים להתייאש...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *