אלעד רזניק: ביבי עושה פינוקיו…

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי jackmac34 לאתר Pixabay]

ביבי עושה פינוקיו...

האישור לקנצלרית מרקל למכור צוללות למצרים

אומר בראיון שבנקודת האישור לקנצלרית הגרמנית, אנגלה מרקל, הוא כבר לא מחזיק במניות; ולאחר מכן טוען, שהאישור למרקל ניתן בתקופת נשיא מצרים לשעבר, חוסני מובראק. רק שבתקופת מובראק הוא עוד החזיק במניות NMDM...

[התמונה משמאל היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי sferrario1968 לאתר Pixabay]

התמיכה של יאיר לפיד בהסכם הגרעין

טוען שיאיר לפיד תמך בהסכם הגרעין עם איראן. לפיד התנגד להסכם הגרעין עם איראן בכל ערוץ תקשורת וראיון. הוא התנגד להסכם לפני שנחתם - ותמך בהישארות במתווה ההסכם לאחר שנחתם. זה רחוק מלהיות אותו דבר.

ראש השב"כ ואנשיו העבירו סקירה רחבת היקף לקבינט ולוועדת חוץ וביטחון על המאמץ האיראני רחב ההיקף לפרוץ לטלפונים של פוליטיקאים ואנשי ציבור ישראלים, בשליש האחרון של 2018. גם בזה, שלכאורה, לא ידע מהפריצה הזאת הוא אינו דובר אמת:

בשמיני לינואר 2019, יצא ראש השב"כ, נדב ארגמן בפרסום ציבורי של הפרשה. ארגמן דיבר בכנס של ידידי אוניברסיטת תל-אביב, ודבריו מותרים לפרסום ע"י הצנזורה ומפורסמים באמצעי המדיה השונים. ראש השב"כ לא מחליט על פרסום דברים שכאלה על דעת עצמו.

סיכון חיילי גולני בעזה

נתניהו מתייחס לאמירתו של בני גנץ על אישור תקיפת בית החולים וואפא. אישור התקיפה על יעדים אזרחים דוגמת בית חולים מתקבל ע"י הדרג המדיני, שלפני שמעניק אישור תקיפה, מנסה למנף את תקיפת היעד לצרכים מדיניים.

העובדה שנתניהו משקר על כך, ומפיל את האחריות על גנץ , היא לא פחות ממחרידה! את האישור לתקיפת בית החולים הוא עיכב, ובצדק!

וגולת הכותרת - נתניהו טוען שיש סוד שרק הוא כראש ממשלה, היועמ"ש וראש המל"ל שותפים בו...

הסוד הזה מחייב הערכות אסטרטגית, אישור למדינה זרה למכור מערכת נשק אסטרטגית; וכל זה קורה, ללא ידיעת הקבינט וללא ידיעת צה"ל. נתניהו חושב שהוא קליגולה? כי הוא קצת יותר אינקיטטוס מקליגולה...

לסיכום

בראיון אתמול בערוץ 12, נתניהו מקבל 8 פינוקיוס... הוא לעיתים מגמגם ולעיתים בלחץ, אבל הוא נשאר, בדרך כלל, חביב ובשליטה...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *