אלעד רזניק: נעמה ייששכר וה'סיבוב' הנוכחי על נתניהו

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי charly3d לאתר Pixabay]

למדנו, כי "כלי תקשורת ברוסיה דיווחו מפי גורמים בקרמלין כי הנשיא שוקל להעניק חנינה לישראלית הכלואה בגין הסמים שנמצאו בכבודתה"...

הרוסים הם אנשים צינים עם חוש הומור חריף למדי. בשביל ולדימיר פוטין, כל העולם במה וכולנו ניצבים. פוטין רוצה לקדם את מטרותיו האסטרטגיות במרחב המזרח תיכוני; ולמד היטב את הדינמיקה הישראלית סביב פרשת שליט.

מי שחושב שנעמה ייששכר תגיע הנה סתם ככה, כי פוטין החליט להיות איש טוב, חולם באספמיה!

[בתמונה משמאל: גלעד שליט. פוטין למד היטב את הדינמיקה הישראלית סביב הפרשה... נוצרה והועלתה לויקיפדיה על ידי צה"ל. קובץ זה הוא בעל רישיון Creative Commons להפצה, תחת רישיון זהה, גרסה: CC BY-SA 2.0]

פוטין לא מלווה... הוא מוכר בריבית גבוהה. את המחיר על שחרור באומל שילמנו רק השבוע. בעבור שחרורה של נעמה יששכר ישראל תאלץ לשלם במטבע אסטרטגי, שטבעו יתברר במועד מאוחר יותר.

.

[למאמר המלא של איתמר אייכנר ב- ynet, לחצו כאן]

בנימין נתניהו - שנמצא לפני בחירות גורליות לעניינו האישי - יסכים לשלם את התמורה, כיוון ששחרורה של נעמה יששככר משרת אותו פוליטית, ומציג אותו שוב כבעל קשרים יוצאי דופן עם פוטין וטראמפ. הפרסום הערב נועד להפעיל לחץ על נתניהו לפני הגעת פוטין לביקור בשבוע הבא.

פוטין סביר להניח יביא את נעמה איתו.

One thought on “אלעד רזניק: נעמה ייששכר וה'סיבוב' הנוכחי על נתניהו

  1. אין ספק שמועד הפרעון יגיע אחרי הבחירות, ונתניהו, וחמישה אנחנו, נשלם לרוסיה בריבית בריבית. העיקר שנתניהו יהיה עוד "הישג" פוליטי לקראת הבחירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *