אלעד רזניק: הטרלול הפרוגרס-דמוקרטי ותיבת התהודה שלו

[בתמונה: הטרלול הפרוגרס-דמוקרטי... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי AnnaliseArt לאתר Pixabay]

הטרלול הפרוגרס-דמוקרטי - ותיבת התהודה שבאה איתו - יצרו מצג שווא תקשורתי אדיר בארה"ב. כיוון שהעיתונות איבדה את תפקידה המסורתי ולקחה על עצמה להיות מעצבת דעת קהל; ולוקחת חלק פעיל במשחק הפוליטי, קשה מאוד לקבל פרספקטיבה מאוזנת של האירועים. המחיר הוא פגיעה אדירה בדמוקרטיה הקצנה חברתית נוספת ופילוג ההולך ומחריף...

מי שרוצה להבין מה הולך לקרות בארה"ב בנובמבר צריך להסתכל על הפרטים הקטנים:

שרשרת האספקה בארה"ב בנויה על תעבורה של סחורות במשאיות. ללא תנועת המשאיות, לא יגיע החבל לחנויות; לכל הטבעונים לא יהיה קייל; והמסחר ייעצר.

התקשורת מעצימה את הקריאה להסיר את התקצוב ממחלקות המשטרה השונות ברחבי המדינה; ונראה כאילו לא מעט אנשים לאורכה ולרוחבה של ארה"ב תומכים בקריאה.

אבל, המרכזים התקשורתיים הגדולים - הממוקמים בערי החוף - הם קצת, איך לומר, מנותקים... סקר - שעשו בקרב נהגי המשאיות - מצא ש- 77% מהם לא יעבירו סחורות לערים, שיקוצץ בהם התקציב המשטרתי. הסימנים הקטנים האלה להלך הרוח של רוב הציבור האמריקאי ילכו ויתרבו, ככל שיתקרב מועד הבחירות.

[לכתבה המלאה ב- CDLLIFE, לחצו כאן]

אז, מי שרוצה לראות את אותם סימנים חייב להתעלם מהמקהלה המצווחת של עיתונאים מטעם בארה"ב ובארץ; ולחפש לבד...

זוכרים את אספת הבחירות שדונלד טראמפ עורך, ביום שבת הקרוב, בטולסה אוקלהומה? זאת שתהיה באולם עם קיבולת של בערך 20,000 איש ו- 300,000 איש ביקשו להשיג לה כרטיסים?

אז מספר המבקשים עלה 1,000,000. מיליון איש. מספר האנשים שגרים במחוז טולסה? 651,000. זה אומר שכרגיל, אנשים מגיעים מרחוק לראות את טראמפ ומוכנים להשקיע בשביל זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *